השהיית הליכים והאשמת אחרים

השהיית הליכים והאשמת אחרים

נראה שנציגי הנאשם הפלילי מנסים לטעון שעבריין הסדרתי הוא לכאורה צדיק טהור ונקי, ויתכן שהפושע האמיתי הוא בעצם הנשיא. מי יודע? אולי הסיפור הזה נשמע למישהו או למישהי הגיוני, רלוונטי, מקורי או פשוט גאוני.

ציטוט:

כזכור, במהלך החקירה הנגדית של ישועה, מנכ”ל אתר וואלה לשעבר, טען עו”ד ז’ק חן המייצג את שאול אלוביץ’, כי הוא מצא במקרה תכתובות של ישועה עם יצחק (בוז’י) הרצוג המוכיחות לטענתו כי ישועה נענה לשורה של בקשות של הרצוג.

לטענת חן, ההתכתבויות מוכיחות כי לא הייתה היענות חריגה מצד ישועה לדרישות הסיקור מצד נתניהו, כפי שטוענת התביעה.

עד כאן ציטוט.

חשוב לשים לב שהפרקליטים לא מכחישים שהיו לנאשם קשרים מפוקפקים, חשודים, פסולים או אסורים עם עורכי עיתונים, שכנראה מוצפים בשיחות לחוצות מפוליטיקאים מודאגים.

במקום להפריך את הכתוב בכתב האשמה נגד הלקוח הנשוי למורשעת לקוייה עורכי הדין הנבונים מספרים שלכאורה עוד אנשים התקשרו לעיתונים וכביכול ניסו לערוך את הדיווחים כדי שיהיו פחות מביכים.

מה זה בכלל חשוב אם היו עוד עבריינים או מתלוננים מוטרדים שניסו להשפיע על עורכים מנוסים? לא יותר חשוב לפרקליטים היקרניים להפריך את האישומים המבוססים על מימצאים מרשיעים? מי סבור שלהאשים אחרים יציל את המצפה לישיבה מאחורי סורגים?

יתכן מאוד שהיו הרבה ניסיונות להשפיע על עיתונאים ועורכים, שאולי נעשו וכנראה עדיין נעשים על ידי כל מיני אנשים שכנראה חוששים לתדמיתם בעיני הצופות והצופים, אבל לרובם של החשודים אין שליטה בתקציבים, מיסים, הגבלים או חוקים,

במילים אחרות, הכוח להשפיע, לתמוך או להזיק לעיתונים היה רק בידי הנאשם בפלילים, ולכן לא ממש משנה מה עשו אחרים.

מצד שני, מאז הרבה שנים הנאשם בפלילים מאוד אוהב להאשים אחרים בעודו מתחזה לשה צדיק תמים, ויתכן שלפושעים סדרתיים קצת קשה להיפטר מהרגלים מגונים.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן