השוטרים יביאו סממנים דמוקרטיים?

השוטרים יביאו סממנים דמוקרטיים?

הקצינים והשוטרים במדים כחולים, אלה שנאלצים להישמע לפושע סידרתי שהורשע בהרבה תיקים ובתמיכה בטרוריסטים, מתבקשים לא להביא להפגנות הדמוקרטיות סממנים רודניים, דורסניים, מסוכנים או אלימים.

ציטוט:

בדוברות המשטרה הבינו לאן נושבת הרוח, והחלו לעבוד בשירות בן גביר.

בתוך שלושה שבועות פרסמה המשטרה שש הודעות הנוגעות לבן גביר והשתמשה פעמיים בניידת שידור לתיעוד פעילותו. בפרק הזמן המקביל בכהונתו של בר-לב הוזכר השר פעמיים בהודעות הדוברות.

ציטוט:

לקראת ההפגנה בשבת, המפכ”ל הורה לעכב נושאי שלטים עם “סממנים נאציים”

המשטרה הקדישה השבוע זמן רב לדיונים שעסקו במניעה של הנפת שלטים עם סמלים נאציים, אף שלמשטרה אין סמכות למנוע זאת מאזרחים אלא במקרים חריגים ביותר.

עד כאן ציטוט.

אולי כדאי להזכיר לחברי הגואליציה עם כיתבי האשמה שהציבור הישראלי אינו אוייב האומה, רק מתנגד להפיכת המדינה לממלכה שמנוהלת על ידי כנופיה עבריינית וכוחנית שהורסת את מוסדות הדמוקרטיה.

ברוך השם, היום כמעט לכולם ולכולן יש אפשרות לצלם ולתעד את מה שקורה כאן.

חלילה, השוטרים לא יכבדו וישמרו על האזרחיות והאזרחים, הסרטונים הרבים בטח יעניינו שופטות ושופטים, שלא לדבר על עיתונאיות זועפות, מגישות נסערות, פרשנים כועסים ועיתונאים עצבניים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- דמוקרטיה נחושה עם מטריה. קישור למאמר בשם- .קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן