השקופים המקופחים יתרמו מזומנים?

השקופים המקופחים יתרמו מזומנים?

נראה שלעבריינים סדרתיים קצת קשה לשנות הרגלים מגונים ופסולים, ואולי זה מסביר את הנטייה שלהם לחזור שוב ושוב על חטאים, פשעים ומישגים.

מוזר שאנשים שאמורים להיות נאמנים, כשרים ואמינים כל הזמן מסתבכים באישומים פלילים. מי יודע? יתכן שהם רק מתחזים לצדיקים בעוד שבמציאות הם בעצם עבריינים בעלי נכסים, ונוכלים שמזייפים לצופות ולצופים דמעות תנין בעזרת בצלים חתוכים..

ציטוט:

החיים קשים באופוזיציה: דרעי יבקש מאלפי תומכי ש”ס 2,300 שקלים לטובת המפלגה.

למרות שהמפלגות החרדיות עברו לאופוזיציה, לא נפגעו תקציבי הישיבות והרווחה בתקציב שאושר השבוע בממשלה. עם זאת, צפוי יו”ר ש”ס לצאת בקמפיין גיוס המונים, בו הוא צפוי לטעון כי המפלגה נמצאת בחובות כבדים לאחר 4 מערכות בחירות. “אנחנו בתקופה קשה, התרומה הכרחית”

ציטוט:

דרעי יועמד לדין בכפוף לשימוע בעבירות מס.

ציטוט:

ביהמ”ש העליון שלח את אריה דרעי לשלוש שנות מאסר בפועל.

מנהיג ש’ס זוכה חלקית בחלק מסעיפי השוחד, אולם גזר הדין נושא קלון וימנע ממנו ככל הנראה חזרה לזירה הפוליטית בעתיד.

ציטוט:

האסיר אריה דרעי, יו”ר תנועת ש”ס לשעבר, משתחרר הבוקר בשעה 7:30 מכלא מעשיהו בתום ריצוי שנתיים משלוש שנות המאסר שנגזרו עליו. בשירות בתי הסוהר (השב”ס) ובמשטרה נערכים להתקהלויות בלתי צפויות באזור הכלא ובירושלים.

ציטוט:

מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא פתח בבדיקת נכסי הנדלן של יו”ר שס דרעי, המצוי בעיצומה של חקירה פלילית, כך נחשף היום (ה) בערוץ 2.

על פי המידע שנחשף הערב בחדשות 2, המבקר החליט לפתוח בחקירת הנכסים, בעקבות המידע שהתפרסם בשבועות האחרונים אודות נכסי הנדל”ן של דרעי ובני משפחתו הקרובים, ביניהם בית הנופש ביישוב ספסופה בצפון.

כזכור, בשבוע שעבר החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לפתוח בחקירה פלילית נגד שר הפנים ויו”ר ש”ס אריה דרעי, בעקבות חשד לפלילים בפרשות שפרטיהן אסורים לפרסום.

מיד עם פתיחת הבדיקה נגדו, הודיע דרעי כי הוא ישתף פעולה ככל שידרש, וכי הוא מייחל להליך מהיר. דרעי אף ביקש מתומכיו שלא לחרוג מהשגרה ובהמשך ביטל את כנס ש”ס שתוכנן באיצטדיון ארנה בחג הפסח הקרוב.

בראיון שהעניק עו”ד שלמה דרעי אחיו של השר למיכאל טוכפלד ב’מקור ראשון’ אמר: “לדעתי מדובר על מהומה על לא מאומה, שהתחילה בחוסר הבנה והמשיכה בהטעיה מצד כמה עיתונאים.

עד כאן ציטוטים מעניינים.

האסיר המשוחרר שבאופן מוזר שב וחזר להיות שר בזירת הפשע מהעבר שוב הסתבך עם החוק, לכאורה בנה לעצמו בספסופה ארמון מפואר, ועכשיו הוא מבקש ממעריציו השקופים, הדלים, המוזנחים והמקופחים לתת לו כסף וזהב מיותר?

האם הצדיק שהורשע, ישב מאחורי סורגים, ושוב הסתבך בפלילים העלה את קיצבת הקשישים? האם העבריין הסדרתי מילא את חובת כיבוד הורים מבוגרים ככתוב בכתובים?

לפי צילום ארמונו הצנוע, לא נראה שבאמת חסרים לו כספים. למה כזבנים סדרתיים כל הזמן משקרים? זו מצווה ממרומים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. שם הצלם מופיע על התמונה שפורסמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן