השתקה, הדתה והסתה בדמוקרטיה?

השתקה, הדתה והסתה בדמוקרטיה?

למרבה המזל משום מה מישהו דאג שלא יחודש רישיוני המקצועי כעיתונאי, אז עכשיו אני לגמרי חופשי, משוחרר ועצמאי.

למעשה, בגלל הניסיון לסכור את פי הדעתני והחוצפני עכשיו אני יכול לפטפט כרצוני באופן נימוסי ואמיתי ללא שום התחשבות באיזה קוד אתי.

מצד שני, האם חלילה יבוא עיתונאי תוקפני וחרמני וימליץ לאיזה עשב קיצוני לירות בי? האם עלי להיות חרד לקיומי הזמני באופן תמידי?

ציטוט:

ינון מגל בשידור: “במקום נתניהו הייתי מוציא תת מקלע ויורה בעיתונאים שמבקרים אותו”
במהלך שידור חי בתוכנית הרדיו שלו ושל בן כספית אמר העיתונאי והמגיש כי אם היה במקומו של רה”מ הוא היה “מוציא תת מקלע ויורה בכל העיתונאים שצולבים אותו” • מיד לאחר מכן התעמת איתו שותפו כספית וטען שקרא לרצח • מגל מצידו הסביר: “זו הייתה סאטירה – כמו בארץ נהדרת” • המשטרה תפנה ליועמ”ש כדי שיחליט אם יש מקום לפתוח בחקירה.

עד כאן ציטוט מעורר פלצות.

מה אפשר לומר? מאז שנים אני מביע את עניות דעתי בציבורי לגבי הפושע הסידרתי ועושה זאת באופן יחסית נימוסי. לעומתי, העבריין הבוגדני הפך עצמו עם הזמן מכזבן נכלולי לנאשם פלילי, והוא גם הפושע שהרוויח כאשר הסתה ארסית, זדונית ושיקרית, שלא נמנעה אלא תודלקה ולובתה, קראה למשחרר הבירה- בוגד באומה.

אלימות פרועה מהווה סכנה לדמוקטיה, ושנאה אינה עיקרה של תורה. בעזרת השם, כל מי שחטא ימצא אשם, יורשע בערכאה שלא נרמסה ולשם שינוי ישלם.

המלצה לירות אש חיה על מבקרים אינה ממש הלצה מצחיקה אלא דבר מזעזע. מצד שני, התירוץ הזה די משעשע, אפילו שכוונתו היא כנראה לטשטש ולתעתע.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- למה מתעללים בעיתונאים דמוקרטים? קישור למאמר בשם- חופש ביטוי זה דבר ראוי. קישור למאמר- לדמוקרטיה נוסף כלב שמירה. קישור למאמר בשם- עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “השתקה, הדתה והסתה בדמוקרטיה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן