למה מתעללים בעיתונאים דמוקרטים?

למה מתעללים בעיתונאים דמוקרטים?

מי לפתע החליט שאינני עיתונאי ישראלי? מה, פתאום איני זכאי יותר להחליט מי אני בכוחות עצמי? אולי חלילה הגיעה הוראה להשתיק אותי? מדוע יש ניסיון להשתלט על חופש הדיבור הדמוקרטי?

מה אפשר לומר? אני די נהנה להיות פטפטני כבר הרבה שנים ולכן לא ממש ברור לי מדוע לא חודשה התעודה המקצועית, כאילו ביצעתי איזה עבירה פלילית. למעשה, רוב פעילותי בעצם נועדה לעצור כנופיה עבריינית.

ניתן להאמין לתירוצים המשתנים והריקים שהועלו בכתובים על ידי ארגון העיתונאים, אבל גם יתכן שיש לדברים התמוהים סיבה אחרת לחלוטין. מה יעשה פטפטן דעתן בלי ריבוע פלסטיק קטן? איך אוכל להביע את עניות דעתי לעמי ולבצע את שליחותי בלי תעודה קטנה שעליה דיוקני? אבוי לי. אולי מישהו יושיע אותי?

ציטוט:

שלום רב אני פונה בתקווה לקבל עזרה. מאז 2021 עד דצמבר 2022 הייתה ברשותי תעודת עיתונאי מארגון העיתונאים הישראלי.

לאחרונה האירגון סירב לחדש את התעודה. תחילה נטען שעיקר עיסוקי אינו כתיבה, מה שאינו נכון עובדתית, ואז לאחר מתן הסבר מצידי נאמר לי שעיתון ברשת נקודה קום אינו באמת עיתון.

האם ניתן לקבל תעודת עיתונאי דרככם או לסייע בפיתרון הבעייה? אודה לכל עזרה, שכן דומני שיש ניסיון לסתימת פיות בתירוצים תמוהים, משתנים וכאלה שאינם נכונים. תודה רבה.

עד כאן ציטוט.

יהייה מעניין ונחמד לעקוב אחר הניסיון להשתיק דעות דמוקרטיות וציוניות. בשלב זה עוד אין הכרעה, אבל המערכה רק החלה. לפעמים אין הסכמה אז העניין מובא לערכאה כדי שתפסוק בסוגיה.

בדרך כלל, הציבור אוהב מריבה מרהיבה על הבמה והשמחה רבה. לכרגע, יש להתאזר בסבלנות רגועה.

אם לא אצליח לחדש את רשיוני העיתונאי באופן נימוסי האם זה אומר שיהייה אסור לי להביע את דעתי בציבורי? מה, הממשלה העבריינית תשלח את משטרת המחשבות להלום על דלתי? לובשי מדים חמושים יחרימו את העט שלי ויאזקו את לשוני?

קישור למאמר בשם- חופש ביטוי זה דבר ראוי. קישור למאמר- לדמוקרטיה נוסף כלב שמירה. קישור למאמר בשם- עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “למה מתעללים בעיתונאים דמוקרטים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן