כנופיה מזיקה ששינאה היא משנתה

כנופיה מזיקה ששינאה היא משנתה

קצת חבל שהכנופיה העבריינית מסרבת להגשים את חזונה של המדינה העברית. למעשה, נראה שהפעולות המטרידות של הפושעים מסכנות את האומה, שלומה, ביטחונה, כלכלתה, ועצם קיומה כדמוקרטיה חופשיה.

ציטוט:

מול הטרור יש רק דרך אחת שלא רוצים לנסות.
אפשר להשחיז את שיטות הלחימה לסיכול הפיגועים וראוי, כמובן, לעשות זאת • אבל כיווץ משמעותי מתמשך של נפח הטרור מחייב מהלך מדיני נמרץ להבראת הרשות הפלסטינית – ולזה יש מחיר שממשלת הימין לא תרצה לשלם.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, מה שיפתור את הבעייה שמציקה לנו מאז קום המדינה זה הידברות והסדרה, אבל למרבה הצער הכנופיה עם שלל כיתבי אשמה מאמינה בשנאה ולוחמה, ולא בעיקרה של תורה או במה שכתוב במפורש במגילה.

בכתובים מופיעים פסוקים יפים, למשל- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו או- כל נתיבותיה שלום ודרכיה נועם. במציאות, המתחזים ליהודים מתנהגים כמו גזענים רשעים ששונאים אחרים ורוצים לעולל להם מה שלנו היה מאוד לא נעים.

במילים אחרות, הזדים שמסרבים לעות שלום בוגדים בהוראות ממרומים, והם פוגעים, שונאים וחוטאים.

כידוע למי שיודעת יודע, על המדינה לאחרונה השתלטה כנופיה נכלולית, עבריינית ומזיקה ששינאה היא משנתה, ולכן רצוי שהחוק ינצח את הפשע לפני שנסבול מהתוצאה הכואבת והמצערת של המזימה.

חלילה, החוק לא יפעל בנחישות זריזה לעצור את הפשע, נראה שאת העבודה תעשה הפרהסיה, כמובן, בצורה דמוקרטית שאינה אלימה. סך הכל, מישהו צריך להציל את המדינה וחזונה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הסתה לשנאה זו בעייה. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן