התקדמות טובה ונאשם שיורשע

התקדמות טובה ונאשם שיורשע

אולי צריך להודות לראש הממשלה על שהוא פועל יום ולילה לטובת המדינה ומכבד את שבועת הנאמנות שניתנה אל מול האומה במליאה?

סך הכל, הנאשם בפלילים לא ממש כיבד את חובתו לאומה, הוא בגד בהתחייבות לדאוג למדינה. חטא כמעשה של שגרה, הסתבך בשחיתות נוראה והודח בבעיטה, שלא לדבר על כך שעבריין הסידרתי גם הפך לחשוד שמסובך עם שתי וועדות חקירה ממלכתיות שימליצו על הליכים נוספים בערכאה.

ציטוט:

ראש הממשלה יאיר לפיד הודה היום (ראשון) לצרפת, בריטניה וגרמניה, על העמדה הנחרצת שלהן בנושא הסכם הגרעין עם איראן. “בחודשים האחרונים ניהלנו איתם דיאלוג שקט ואינטנסיבי, והונח בפניהם מידע מודיעיני עדכני על הפעילות האיראנית באתרי הגרעין”, אמר לפיד. עוד הוסיף לפיד כי ישראל פועלת כדי למנוע מאיראן להקים בסיסי טרור במזרח התיכון ובעיקר בסוריה.

עד כאן ציטוט מעורר התפעלות.

מסתבר שהמורשעת הלקוייה לא ממש דייקה וניתן להסתדר בהצלחה רבה גם ללא העבד הנכלולי שלה, זה שיורשע ויסיים בתא. להבדיל ממה שהגברת צרחה המדינה לא נשרפה אלא התאוששה, וההנהלה הדשה עושה עבודה מעולה.

האדמה אולי נותרה חרוכה לאחר שילטונה של הכנופייה המזיקה, אבל עכשיו כבר יש שינוי ניכר באווירה. מגיעים אלינו גשמי ברכה ומתקיימת פעילות רבה לתיקון הנזק הנורא שנגרם למדינה שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר בוואלה. קישור מאמר בשם- שיטות עברייניות, מוכרות ומסוכנות. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “התקדמות טובה ונאשם שיורשע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן