והרי התחזית לשבוע הבא

והרי התחזית לשבוע הבא

ממשלה חדשה כנראה תושבע אחרי ניסיונות נואשים להשהייה, חבלה ודחייה, וזה כנראה יעורר סערה רגשית קלה עד מתונה אצל המורשעת הלקויה ואולי קצת יעכיר את רוחו של כבוד הנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה העבריין הסידרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע.

הקלה ניכרת בעומס החום, העצבים, הבושה, הדאגה, החרדה, האכזבה והטירדה צפוייה מייד לאחר הטקס במליאה.

ההנהלה הרעננה מאוד רוצה לשפר את מצבה של האומה שכבר מספיק סבלה. למעשה, כל השרות והשרים משתוקקות ומשתוקקים לתקן את שלל הליקויים למען התושבות והתושבים, ולכן סביר שתהייה הצלחה למאמצים המשותפים.

יבורכו ותבורכנה הדואגות והדואגים לשלומן ושלומם של אחרות ואחרים. עם שלם מצפה לשיפורים, מתפלל למרומים ומשתוקק לשוב לפסים המקוריים.

למאמר בוואלה

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן