זדים חרדתיים שמלבינים פנים

זדים חרדתיים שמלבינים פנים

שני ראשי ממשלה בעלי ניסיון, ידע ותבונה כבר המליצו שתערך בדיקה דחופה לבני משפחת המלוכה, זו שהודחה לאחר שחטאה, הסתבכה, הזיקה וכשלה.

יתכן שהדיר הרייחני, ממש כמו אורוות ההנהלה, דורש איוורור, חיטוי יסודי או שטיפה קלה. למרבה הצער, האחראים השקועים עד צוואר בסיבוכים מביכים בערכאה טוענים שהכל לכאורה כשורה, ורק אצל אחרים יש בעייה. מי שבסוף קובע זה החוק במדינה, ובעזרת השם יורשע כל מי שחטא.

כנראה שלצורך הדגמת הבעייה שמאוד הזיקה לאומה יורש היצר גילה למדינה מרצונו שהוא סובל מבעייה קלה בהבנת המציאות, מוטרד מחרדה קיומית עזה ומתמידה שאין ביסוס אמיתי לה שהרי הייתה לו המון אבטחה חמושה, וממחשבות שווא מלאות גדולה ופחד רדיפה.

לטענתו המוזרה הוא לכאורה גילה לאומה איזה סטייה נוראה שגררה האשמה, הרשעה וענישה חמורה לפושע, אבל במציאות שאינה הזוייה כל זה מעולם לא קרה.

קצת מטריד להבין שהדברים די דומים למה שהשמיע אבא שנה אחר שנה מעל כל במה רמה, וגם הוא עכשיו מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, שכן שתי ועדות החקירה עוד לא הגישו את ההמלצה הצפוייה, שהיא כבר ידועה, שתהפוך את שלושת האישומים הקיימים לחמישה תיקים מאוד כבדים.

ציטוט:

יאיר נתניהו: “אני לא עושה דוקטורט על כל ציוץ”
עמותת השמאל “קריים מיניסטר” תבעה את בנו של יו”ר האופוזיציה בחצי מיליון שקל בעקבות טענה לציוץ פוגעני. נתניהו אמר בעדותו: “חשבונות התובעים מלאים בדיבות ואיומים ברצח כלפיי, לא כתבתי נגד קבוצה מוגדרת”, והשתלח באהוד ברק: “נוקם כי חשפתי שהוא פדופיל”; ברק “זקוק לטיפול דחוף”

עד כאן ציטוט.

מעניין שיורש היצר שפקד מועדוני זימה בחיפוי יקר של אבטחה צמודה במימון המדינה סבור שהוא לכאורה חשף פשע מיני נורא ועכשיו סובל מנקמה. סך הכל, אם נעשה משהו שאינו כשורה על ידי דמות ציבורית ידועה הרי הייתה צריכה לבוא איזה חקירה או תביעה כנגד מי שלכאורה סטה וחטא, אבל זה לא קרה.

ללא קשר להיעדר עובדה מציאותית והגיונית שניתן לבססה, או חלילה לבקש סליחה, להגנתו הרעועה והמשונה יורש היצר שוב תקף בחימה שפוכה והלבין פנים בפרהסיה. מי יודע? אולי זה נעשה כדי לארגן לעצמו את תביעת הדיבה הבאה בהופעה הבאה. למה בעצם סתם להשמיץ, להכפיש ולהסתבך בעוד צרה כשאתה כבר בבעייה? זה מראה על בינה?

אולי הדבר המוזר שהוצג לאומה המשתאה באמת שווה בדיקה, שכן הוא מעורר קצת דאגה ולא רק מבוכה למשפחה העבריינית שכבר נחשפה בקלונה.

מה בעצם ההיגיון להוציא עוד דיבה רעה ולהסתבך עוד בזמן שכבר תובעים אותך בעוון הפצת הכפשה ריקה? זו הדגמה של הבעייה או סתם חוסר שליטה ומחשבה? יש קשר בין תביעת דיבה כנגדך בערכאה לווידויים אישיים על תחושת רדיפה ומחשבות זימה שעלו בדעתך בגלל תמונה שפעם נלקחה עם מעיל, כפפות וכובע בזמן קרה?

אולי הדבר המטריד באמת זו המחשבה על האמא והאבא של הצעיר ששוב מופיע בערכאה, שהוא לכאורה קצת מופרע וכל הזמן מזומן להגיב לכיתבי אשמה. אם זה מה שהם גידלו בבית תקופה ארוכה, מאוד יתכן שגם אצלם יש בעייה חמורה.

הערה אחרונה לגבי השכלה גבוהה והתנהלות גסה, שגוייה ופסולה: לא צריך דוקטורט או השכלה מאוד גבוהה כדי לדעת שזה לא יפה, מנומס או תרבותי סתם להכפיש, להאשים, להשמיץ, ועוד להפיץ. מספיק להכיר את עיקרה של תורה ולהימנע מפגיעה יזומה בכוונה רעה.

למרבה הצער, הטענה הריקה שהושמעה כנגד כבוד ראש הממשלה, זה שהוציא אותנו מהביצה ששרון נכנס אליה ברמייה, עשוייה להוביל לעוד מערכה מביכה, מיותרת ויקרה בערכאה.

יתכן שאיסור על דיבור בציבור לאיזה תקופה יעצור את הבושה, או שאולי בכל זאת צריך לשקול לקיחת תרופה שאינה שמפניה מאמא או איזה טיפול סובלני, מקצועי ורגוע על הספה פעם פעמיים בשבוע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פגמים מולדים והורים לקויים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “זדים חרדתיים שמלבינים פנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן