זה אני או שמי הספרותי?

זה אני או שמי הספרותי?

בזמן שילטון הכנופייה שהודחה פעם נחסמתי אצל לפיד ללא סיבה.

כל תחנוני להסבר לדבר המשונה לא הועילו. איך אפשר להיות זמר בלי מיקרופון? כל זה גרם לי עוגמת נפש, תסכול וצער, שלא לדבר על התימהון או היגון.

בפעם הראשונה שהעליתי מחוסר ברירה פוסט בשם ספרותי יאיר מייד זיהה את החריזה וענה- רון? מה יכולתי לעשות? זה לא יפה לרמות או להתחזות. עניתי- יאיר? ובכך הסתיימה השיחה.

מאז בן ישראל מעלה בעמוד של יש עתיד הרבה דעות שנשמעות לי מאוד מוכרות,

היה קצת משעשע מידי פעם לקבל תגובות בהן ציון שמי האמיתי, זה שאינו דימיוני וספרותי, ולכן ברור לי לחלוטין שיאיר ידע שהוא משוחח איתי.

למרבה הצער, כנראה בגלל איזה תפקיד לאומי או ממלכתי, ליאיר כבר אין הרבה זמן לדבר עם הקהל הרחב, שזה כולל אותי, אבל לעומת זאת במדינה מאוד השתפר המצב הכללי.

ממש נחמד לחשוב ששלום אזורי והגשמת החזון הציוני יתרחשו בזמן המשמרת של דמוקרט שקול, ציוני ישראלי ואדם אחראי.

צריך להודות לרב חסדו, שכן הנאשם הפלילי שהודח ממישרתו לגמרי התעלם ממצוותו, מהחזון של עמו ומשבועתו להיות נאמן לארצו. במקום זאת העבריין הסידרתי הסית לשנאה ולוחמה למען תועלתו האנוכית שלו, הסתבך עד צוואר והיום כבר מצפה להרשעתו.

עכשיו יש בהנהגה אנשים ישרים שאין כנגדם אישומים פלילים וזה עדיף למדינת היהודים. כאמור, יש להודות לשוכן במרומים.

קישור למאמר שם- המתון המרכזי הוא גם דמוקרט ציוני? קישור למאמר בשם- עבריינות, שחיתות, מרדנות ומסוכנות. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן