עבריינות, שחיתות, מרדנות ומסוכנות

עבריינות, שחיתות, מרדנות ומסוכנות

לפני שנים החלו לצוף מאמרים מדאיגים ולצוץ דיווחים מטרידים לגבי כלי מלחמה ימיים מסוכנים. היתכן שראש הממשלה המודח שנאשם בפלילים לא רק בגד בשלוש נשים אלא גם בשבועת האמונים?

סייענים, שותפים ומעורבים עשו מאמצים כבירים כדי להסתיר ולהחביא את הדברים המזעזעים, אבל ועדת החקירה הממלכתית שהוקמה רשאית להזמין עדים ולבחון את כל המימצאים הקבילים.

בעיתונים היה פעם כתוב שהנשיא לשעבר די נדהם כשמרקל סיפרה לו שיש לה אישור בכתב שעליו מישהו כנראה חתם.

ללא קשר למידע שמעיד על בגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע, הנאשם בשוחד, הפרת אמונים ומירמה שוב ושוב קיבל מהנשיא הסלחני עוד הזדמנות אחרונה, והיועץ המשפטי משום מה מנע חקירה של ראש הכנופייה.

סחיטה באיומים כמו גם שיתוף פעולה במודע עם עבריינים הם פשעים. למה חוטאים מסוכנים וסידרתיים לא מוכנסים אל מאחורי סורגים עד לתום ההליכים הפליליים? שוחד פוליטי וויתור על השטחים עושה טוב למדינת היהודים?

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.
על הפגישה החגיגית בין המנהיגים לפני שנתיים לרגל 50 שנות יחסים העיבה מבוכה: מרקל הופתעה מדברי ריבלין נגד עסקת הצוללות עם מצרים, וגילתה שיש בידיה אישור ישראלי. במשטרה נערכים להשלים את עסקת עד המדינה עם מיקי גנור: “בידיו מידע על עוד פרשיות ביטחוניות”

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”
מקורבו לשעבר של ראש הממשלה אמר בראיון לניסים משעל כי “הסבירות היא שנתניהו ידע על כל האירועים בפרשת הצוללות, ואגב היום הוא מתנהג כאדם שבורח מחקירה”

ציטוט:

יעלון: “פרשת הצוללות עלולה להגיע עד כדי בגידה של נתניהו”

ציטוט:

ועדת החקירה לפרשת הצוללות נמצאת בידיים טובות.

עד כאן ציטוט.

לאחרונה הנאשם הנכלולי הראה לציבור איך נראה שוחד פוליטי, שבדרך כלל הוא סןדי. אומנם, זה לא ממש חוקי, אבל כשמנסים לברוח מהכלא לא תמיד פועלים באופן הגיוני. בקיצור, כל עוד הפושע אינו עצור אין סוף לסיפור.

לא באמת צריך בחוק שימנע מעבריין סידרתי או מנאשם פלילי לשמש בתפקיד ציבורי. למה שפושע יהלך חופשי ויהווה סיכון לאומי? הדבר היחידי שצריך לעשות ללא מורא למען הדמוקרטיה הוא להכריז על מסוכנותו של הכזבן הנכלולי. מעצר עד תום ההליכים המשפטיים יוודא שהמדינה מתחילה לשוב לפסים.

חוץ מזה, למה עדיין אין כתב אישום בעוון שוחד פוליטי והפרת שבועת האמונים? סך הכל, מרידה במליאה, בגידה וויתור על הגדה לא ממש מראה על נאמנות למדינה. מי יודע? יתכן שקודם מחכים לדעת מי אישר ליותר מידי חוגגים להדחק במקומות צפופים בלי התחשבות בסיכונים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור להודעה בפייסבוק.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “עבריינות, שחיתות, מרדנות ומסוכנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן