חברים מוותרים לנאשמים בפלילים?

חברים מוותרים לנאשמים בפלילים?

כל הכבוד לשר המשפטים! בגלל מאמציו הבלתי נלאים בלילות ובימים אולי בעתיד תוגבל כהונת ראשי ממשלה שמסובכים עד צוואר בפלילים, רק לא לגמרי ברור מדוע לעבריינים סדרתיים, מוכרים וותיקים סולחים, מוותרים ועוזרים.

אם עיקר הרעיון הוא לבער את השחיתות, למה גדעון עושה הנחה לראש הכנופיה העבריינית ומרשה לו לשוב לעמדת מנהיגות? מה, הלאומן מימין מאמין שנאשם פלילי יכול לשמש בתפקיד ציבורי אחראי? הוא רציני?

ציטוט:

גדעון סער: הגבלת כהונת ראש ממשלה לשמונה שנים לא תחול על נתניהו.

עד כאן ציטוט מעורר השתוממות.

לפי ההצעה שמשום מה אושרה בממשלה אך עוד לא במליאה רק בזכותו של עורך הדין המלומד לנאשם בשלל תיקים פליליים יתאפשר לשוב ולנהל לנו את החיים, לגרום נזקים לאומיים חמורים ולהאשים אחרים. זה טוב למדינת היהודים?

מה, שר המשפטים אוהב עבריינים סדרתיים ולא חושב שהם מסוכנים, אנוכיים, אטומים, חמדניים, נכלוליים וכזבניים? למה הוא מציע רק להגביל פושעים טריים, רעננים ומתחילים? מה עם התפוחים שכבר באושים מאז הרבה שנים?

מה שאולי יפה בסיפור זה שאפשר להתגאות בציבור על הגבלת הכהונה ולהודיע על ניצחון מכריע. לא חייבים להסביר שזה בכלל לא משפיע על הנאשם, זה שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה.

הפרהסיה כנראה תשמח לדעת שיש הגבלה שאולי בעתיד תמנע את צמיחתה של שחיתות נוראה בהנהלה, אבל לא בטוח שתהייה צהלה גדולה כשכולן וכולם יפנימו שהחוק המוצע בעצם כלל לא חל על הנאשם שלכאורה חטא כמעשה של שגרה.

קישור למאמר בכיפה. קישור למאמר בשם- שר המשפטים אוהב נאשם בפלילים? קישור למאמר בשם- שחקנים, עורכי דין ופוליטיקאים. קישור למאמר בשם- עורכי דין ופוליטיקאים משחקים במילים. קישור למאמר בשם- לוחמים בפושעים ומוותרים לעבריינים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן