התיירות פורחת ודובאי זורחת

התיירות פורחת ודובאי זורחת

ברור שהישראלים לא מפחדים מאיומים קיומיים שגרתיים, אבל אולי עכשיו הם יתחילו לטוס לבזבז כספים במקומות אחרים ולא אצל התורכים. ככה זה כשהכל כלול גם כולל מעצר ממושך בכלא בזמן הטיול.

הסולטאן התורכי ירום הודו מקדם תיירות לארצו ומסביר פנים לאורחות ולאורחים אצלו? מעצר שווא של זוג תיירים תמימים שרק צילמו את ארמונו מעידים על תרבותו, שלוות רוחו, תבונתו או חביבותו?

ציטוט:

“לא מפחדים”: הישראלים שטסים לטורקיה למרות המצב המתוח.

“ירידה של כ-30 אחוזים במספר ההזמנות”

עם זאת, בבדיקה שערכנו בתחילת השבוע נראה שהקהל הישראלי מתחיל להצביע ברגליים ולבטל טיסות לטורקיה.

יהודה דואניס, המנהל המסחרי של אמדאוס ישראל, מסר ל-ynet כי “בימים האחרונים רואים ירידה של כ-30 אחוזים במספר הזמנות הנופשונים לאיסטנבול ולאנטליה. הירידה בהיקף ההזמנות צברה תאוצה בעיקר לאחר הארכת המעצר ב-20 יום של הזוג הישראלי”.

אורן כהן מגורי, סמנכ”ל שיווק ומכירות בשטיח המעופף, אמר ל-ynet: “אנחנו לא רואים ביטולים בקו לאנטליה, המטוסים לימים הקרובים מלאים והביקושים לאנטליה כסדרם. מנגד אנחנו מזהים את הביטולים של הישראלים לאיסטנבול ובמקביל מתגברים את הקו לדובאי בטיסה נוספת. יש הסתערות על דובאי שלא הייתה הרבה שנים בענף התיירות”. כעת אולי גם יותר מתמיד כיעד שיחליף את טורקיה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שענף התיירות המשגשג בדובאי החמימה צריך להודות לסולטאן הרעוע מתורכיה, שכן רק בזכותו הרבה יותר ישראלים וישראליות יבואו אליהם במקום להסתכן בטיול תורכי מהנה שסופו עלול להיות במאסר מוזר בתא שלא ראוי לשהות בו.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “התיירות פורחת ודובאי זורחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן