חגיגה לאומה ותשורה לאמא

חגיגה לאומה ותשורה לאמא

בעוד כמה ימים להורתי ימלאו תשעים ושתיים שנים. יום יום אני מודה לשוכנת במרומים ומאחל לאמא עד מאה עשרים, במיוחד משום שהיא מאוד נהנית לציר פרחים ויודעת לבשל דברים טעימים.

איזה תשורה מעניקים ילדים זקנים להורים מבוגרים? אופניים חדשים? צעצועים אלקרוניים מהבהבים שגם מצפצפים? למרבה המזל, השנה אין צורך לדאוג, שכן לכבוד יום ההולדת כנראה שיסולקו המסובכים בחטאים מהמעון ששיך לתושבות ולתושבים, ויסתיים פרק מביך, מביש ומזיק בתולדות היהודים.

פעם אמא ואבא היו פליטים ציוניים, שלודים, ממוספרים ומצולקים שהפליגו באומץ למרחקים בלי באמת לדעת לאן הם נוסעים. מאז ימי הילדות הקדומה חשתי צורך לשמח את הורתי המופלאה ביום הולדתה ולהביא לה איזה מתנה. למעשה, חלק מהן היא עדיין שומרת באיזה מגירה, ומידי פעם אני רואה את היצירות ונזכר איזה אמא נפלאה היא הייתה מאז תקופה מאוד ארוכה.

היום מאוד שמחתי כשהבנתי שלציונית קשישה, יצירתית ופעילה אי אפשר לתת תשורה יותר טובה מאשר לבשר לה שיש סיכוי שלכבוד יום חגה המדינה כולה תשוב לנתיבה לאחר הסתה מזיקה וסטייה מסוכנת ממסלולה. מי יודע? אולי זה ימצא חן בעיניה? סך הכל, הורדת מפלס החרדה זו מתנה לא רעה שגם מביאה הקלה.

ציטוט:

נתניהו סיכם עם בנט: ראש הממשלה לשעבר יפנה את המעון בבלפור עד 10 ביולי.

ראש הממשלה נפתלי בנט ויו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו פרסמו הודעה משותפת, שלפיה נתניהו יפנה את מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים עד 10 ביולי. כמו כן סיכמו השניים כי עד אז לא יתקיימו במקום פגישות רשמיות. ב-11 ביולי ייכנס בנט למעון.

עד כאן ציטוט.

הרבה מילים נכתבו לפרהסיה האדישה אודות מעלליו של כבוד הכזבן הנכלולי שהפך עצמו לנאשם פלילי. זה נעשה שנה אחר שנה, בהתמדה חפרנית ובנחישות רגועה שכן לא הייתה ברירה. למרבה הצער, עבריין סדרתי השתלט על הדמוקרטיה ואיים להפוך אותה לממלכה שבוגדת בחזונה ועושה מה שהיא רוצה.

זה יהייה מאוד נחמד לספר לאמא שלכבוד יום הולדתה נוקתה האורווה שלכאורה סרחה, והציונות עשוייה לשוב לחזונה.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חגיגה לאומה ותשורה לאמא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן