אינסטגרם זו לא רק אפליקציה לשיתוף תמונות

אינסטגרם זו לא רק אפליקציה לשיתוף תמונות

אינסטגרם היא כבר לא אפליקציה לשיתוף תמונות.” אז אם אתם מאותם משתמשים שמשתפים את התמונות שלהם בשמחה במשך עשור ברשת החברתית שבבעלות פייסבוק, עליכם לדעת שאתם כבר לא חלק מהמטרה.

והאשמה היא, מעל לכל, TikTok או ליתר דיוק קנאה בהצלחתה המסחרית. וכמובן החברה הוותיקה  YouTube, שבבעלות גוגל. הסיבה לכך היא שאדם מוסרי, ראש אינסטגרם, מציב את שתי הפלטפורמות הנ”ל כיריביהן הנוכחיים.

ציטוט מדבריו של אדם מוסרי
“אנשים פונים לאינסטגרם לבידור, ולנו יש תחרות קשה ועוד הרבה מה לעשות.
TikTok הוא עצום, יוטיוב גדול גדול עוד יותר.
ויש גם הרבה מהלכים ושיקולים אסטרטגיים אחרים. אנחנו חייבים לקבל את זה, ו זה אומר שינוי “.

השינויים של מוסרי
“השינויים מגיעים לסרטון באינסטגרם 📺”, אמר מוסרי לפני מספר שעות בציוץ בליווי סרטון בו הוא גם הצהיר כי “ברגע זה אנו החברה מתמקדת בתחומי מפתח נוספים כגון: יוצרים, וידאו, קניות ו הודעות “.

ולפיכך הכיוון העתידי של האפליקציה הובהר
בסרטון הוא מרחיק לכת לומר מילולית שאינסטגרם כבר לא רוצה להיחשב כ”אפליקציה לשיתוף תמונות מרובעות “, אלא כאפליקציה. לבידור כללי המבוסס על סרטונים ואלגוריתמים.

מוסרי גם מנצל את ההזדמנות כדי לתאר כמה מהתכונות החדשות והניסויים שהם מתכננים ליישם בקרוב, כמו הצגת המלצות למשתמשים על נושאים שהם לא עוקבים אחריהם/ לפני כמה ימים הם העלו את האפשרות להציג ‘פוסטים מוצעים’ בתוך הפיד הראשי/.

במסגרת מטרתו “לאמץ וידיאו באופן נרחב יותר“, מוסרי גם מעלה את האפשרות להשתמש בווידיאו במסך מלא כדי להציע חוויה “סוחפת” יותר. ודומה יותר לזה שמציעה TikTok.

מצד שני, שמוסרי מדבר על השארת “תמונות מרובעות

אז לאן אדם מוסרי מוביל את החברה, ומתיי אם בכלל ייושמו השינויים הללו נדע בקרוב 

צוות עיתון ברשת hמשיך לעקוב אחר הציוצים של מוסרי ועדכוני החברה ותעדכן בהמשך 


מקור התמונה | Vaykaaris

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן