חוטאים מזמינים עונשים

חוטאים מזמינים עונשים

סרבנות להקשיב להמלצותיה של מעצמה ידידה שבתמיכתה המדינה תלוייה זו שגיאה נוראה שיוצרת בעייה מאוד חמורה. גם העדר מוכנות להגשים את חזון הדמוקרטיה זו סוגייה בעייתית, וכנראה שהגיע הזמן לטפל בה.

למרבה הצער, הכנופייה העבריינית שפושע סידרתי בראשה בחרה בגישה שגוייה, מסוכנת ומזיקה, והתוצאה לחוצפה המתריסה עלולה לגרום נזק כביר למדינה כולה.

ציטוט:

ממשל ביידן שוקל להגדיר מחדש: “ההתנחלויות נוגדות את החוק הבינלאומי”

בשנת 2019 ביטל שר החוץ האמריקני דאז את המדיניות שלפיה ההתנחלויות אינן חוקיות. כעת, על רקע השיח על התיישבות בעזה, בממשל נבדקת האפשרות להפוך את החלטתו. במשרד החוץ לא הכחישו את הדברים: “הרחבת ההתנחלויות פוגעת בפתרון שתי המדינות”

ציטוט:

החלטה 2334 היא החלטה של מועצת הביטחון של האו”ם, שאושרה במועצת הביטחון של האומות המאוחדות ב-23 בדצמבר 2016, קבעה שההתנחלויות הישראליות בשטחים שנכבשו בשנת 1967 בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, המכונים על ידי מועצת הביטחון בשם “השטחים הפלסטיניים הכבושים”, אינן חוקיות.בהחלטה תמכו 14 מתוך 15 המדינות החברות במועצת הביטחון, תוך הימנעות של ארצות הברית, אשר נמנעה מלממש את זכות הווטו שלה במועצת הביטחון.

ציטוט עם ציטוטים:

הממשל האמריקני נערך להטלת סנקציות על חיילי צה”ל שפועלים באיו”ש.

על פי דוח פנימי של משרד החוץ, אם הפרקליטות הצבאית לא תגיש לממשל האמריקני תשובות לשורת טענות שהוגשו לממשל נגד חיילים ויחידות צה”ל שפועלות בגדה המערבית תוך פחות מ-60 יום – יוגשו סנקציות גם נגד חיילים, ביניהם מפקדים בצה”ל.

ציטוט:

בחסות המלחמה בעזה, אלימות המתנחלים משתוללת בגדה המערבית.

בצה”ל אישרו כי פעילי ימין קיצוני ירו למוות בשבעה פלסטינים בגדה המערבית מאז 7 באוקטובר, אך רק שני מקרים נחקרים כעת ● במהלך השבועות האחרונים אירעו ברחבי הגדה עשרות פשעי שנאה ● ביידן אף הביע את דאגתו בפני נתניהו.

עד כאן ציטוט מעורר פלצות, אבל סביר שהפושע לא יקח אחריות ויתקן את הטעות אלא יתלונן.שידידינו לכאורה סתם פועלים ברישעות.

במציאות, החוק הבינלאומי קובע שאסור להקים בשטחים כבושים שום התנחלות.

סביר שנערי הגבעות האלימים והפרועים, כמו גם הפוליטיקאים הגזעניים, הסרבניים, הלוחמניים והרודניים עשויים כולם להפוך לפושעים בינלאומיים. ככה זה בחיים.

עד כאן ציטוט עם ציטוטים.

בעברית קלה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה התעלם מאזהרות לגבי סכנה וזה הביא לנו אסון נורא, ובמקום להקשיב למי שסיפק לנו עזרה הוא גם יצר בעייה בינלאומית חמורה וקשה.

קצת חבל שהפושע לא פעל להגשים את חזון המדינה לשיוויון, ביטחון והסדרה. בגלל המחדל המזעזע והסרבנות המתמידה, יתכן שהעולם יקבע שאין לנו מוכנות לפשרה ויכפה אותה.

בקיצור, במשמרת של הפושע נגרם אסון נורא, והתנהלותו מאוד מחמירה את הבעייה. למעשה, בלי מוכנות מיידית לדון בפתרון מדיני כנראה שיבוא לנו נזק לאומי, מדיני, כלכלי, משפטי וביטחוני.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה. במציאות, הפושע עוד לא התבקש לקום על רגליו כדי לשמוע שהוא הורשע.

קישור למאמר בכאן. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- עבריינים צריכים גבולות ברורים. קישור למאמר בשם- הנשיא כבר פחות סבלני.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חוטאים מזמינים עונשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן