כנופיית הפשע נחשפה בקלקלתה

כנופיית הפשע נחשפה בקלקלתה

היועצת המשפטית התריעה והודיעה שכנופיית הממשלה העבריינית לא פועלת בצורה חוקית, והכשל הזה פוגע בדמוקרטיה הישראלית מבחינה לאומית, משפטית וכלכלית.

ציטוט:

אירוע חמור: הממשלה קיבלה החלטה לא חוקית במחטף, והסתירה זאת מהציבור.

ההפיכה המשטרית כבר כאן: שרי האוצר והשיכון חיכו שחדר הישיבות יתרוקן, והעלו להצבעה החלטה על יבוא פרטי של עובדים זרים — על אף התנגדות היועמ”שים ■ מזכיר הממשלה לא בלם אותם, ולא דיווח על ההחלטה

ציטוט:

“התקבלו באופן לא תקין”: ההחלטות שאישרה הממשלה – והיועמ”שית פסלה.
במכתב ששלחה בהרב-מיארה למזכיר הממשלה, היא הצביעה על הצעות ותוספות להחלטות שעברו במסלול “עוקף ייעוץ משפטי”, ללא תשתית מקצועית ומשפטית. בין המקרים: הצעת השר ארבל להעביר כספים ליישובי קו התפר ללא התייעצות עם גופי הביטחון, ותוספות להחלטה שהעלה סמוטריץ’ “ללא אישור השרים ורה”מ”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? טוב שהציבור במדינה יבין את הדבר המוזר, שכן אולי עוד לא מאוחר למנוע חרטה וצער.

חוץ מזה, אם היועצת המשפטית מודיעה לפרהסיה שההנהלה לא מקיימת את התחייבותה לציית לחוקי המדינה זו בעצם רק התחלה, שמזהה את הבעייה, אבל לא בטוח שבזאת תסתיים הפרשה המבישה.

החלק היותר חשוב, כמובן, הוא לתקן את הבעייה ולהעניש את המעורבים במעשי פשע, שוד כספי הפרהסיה ובגידה בשבועת הנאמנות שניתנה.

סך הכל, בלי פעולה משפטית נחרצת ונחושה לא יבוא סוף לבעייה שרק מחמירה. במילים אחרות, אם כנופיית העבריינים אומנם חטאה, צריכה לבוא חקירה מעמיקה ואולי גם הענשה קשה. למעשה, זה לא יפה ששליחי ציבור פוגעים במדינה ובוגדים בשבועה.

הערה אחרונה: התמונה המזוייפת נשלחה למערכת על ידי כתבתנו בינה, שהיא מכונה נטולת תובנה. במציאות, העברות של המון כספים ציבוריים כשוחד פוליטי לשותפים סחטניים וחמדניים שמתחזים לכשרים נקראות- הסכמים קואליציונים, והן לא נעשות מול צלמים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הכנופייה גם פוגעת בכלכלה. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מצפצף על החוק הישראלי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “כנופיית הפשע נחשפה בקלקלתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן