הכנופייה גם פוגעת בכלכלה

הכנופייה גם פוגעת בכלכלה

נאשם בפלילים, שהוא גם כזבן סידרתי ופושע מסוכן, ביחד עם כנופייה עבריינית, סחטנית, קיצונית, רודנית, גזענית וכוחנית, השתלטו על הדמוקרטיה הישראלית. התוצאה המצערת היא פגיעה רצינית בביטחונה, שלומה וכלכלתה של המדינה העברית.

ציטוט:

השמדת ערך: הסמוטריצ’ים בטנטרום בגלל מודי’ס, ונתניהו מתחבא מאחורי המלחמה.

מה שהחבורה הזו, ממשלת ישראל, עוללה למדינה – עוד יילמד בבתי ספר לכלכלה. אחרי שראש הממשלה התגאה שהדירוג לא ירד, הוא מוצא כעת אשמים אחרים. עכשיו, יותר מתמיד, קשה שלא להיזכר בהגדרה המדויקת שניתנה לו בידי שמיר: “מלאך חבלה”

עד כאן ציטוט.

הנזק שנגרם למדינה הוא נורא. מצבה הביטחוני, המדיני, החברתי, הלאומי והכלכלי נצא בשפל היסטורי מזעזע, שלא לומר מעורר דאגה. לראשונה מאז תקופה ארוכה, שוב יש סכנה מוחשית, ממשית וגדולה לאומה שכבר מספיק סבלה.

אולי הגיע הזמן להחליף באופן חוקי ותרבותי את הפושע שחטא, התעלם מקריאות האזהרה ועכשיו מסרב להסדרה, רוצה להנציח מלחמה ללא התחשבות במחירה, ומעדיף להפוך מצב איום לנורא, וכל זאת רק במטרה להשאר בשררה ולחמוק מהרשעה.

כידוע למי שיודעת ויודע, פעם המורשעת הלקוייה צרחה במלוא גרונה שאם יעזו לפגוע בבעלה תשרף המדינה, והמשפחה תעבור לגולה.

נו, טוב. בשלב זה כנראה שהוגשמה רק חלק מההבטחה. האש עדיין לא פשטה לכל המדינה, אבל לנוכח הכוונה להמשיך במלחמה סביר שבקרוב תוצת תבעירה יותר גדולה, ורק חלק מהמשפחה נסע לרבוץ בביטחה שלווה בבריכה חמימה בוילה יפה בארץ רחוקה.

הערה אחרונה: את התמונה ההזוייה למאמר זייפה בינה, שהיא בעצם מכונה חסרת דיעה. במציאות הפושע אולי אוחז בלפיד עם להבה ביצירה שלה, אבל הוא לא באמת מנצח מלא תהילה אלא פירומן מסוכן ועבריין כזבן שנתון לסחיטה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מהמרים בחיים של אחרים. קישור למאמר בשם- בלי פידיון שבויים לא מנצחים. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן