חילונית נאה, קרה ואכזרית

חילונית נאה, קרה ואכזרית

מתן אישור לאיחוד משפחה שהופרדה לתקופה ארוכה הוא מעשה של חסד, הבנה, אנושיות וחמלה.

למרבה הצער, לא כל החילוניות הגזעניות והלאומניות מבינות בהוראות קדושות. למעשה, הממונה על ההחלטה בעצם מאמינה בגישה קצת לגמרי שונה. דומה שאפליה מרושעת ומזיקה על רקע של דת ומוצא נראית לה כגישה יהודית, דמוקרטית וטובה, שאולי הייתה נעימה גם לה ולקרוביה.

כידוע למי שכן יודעת ויודע היהדות אוסרת עלינו לעולל לאחרים מה שלנו לא נעים, אבל הלאומניות והלאומנים מתעלמות ומתעלמים מהציוויים הקדושים. מי יודע? אולי אין להם ולהן אלוהים?

ציטוט:

לאחר הסערה סביב חוק האזרחות, מתקפה חריפה של מרצ על שקד: “מפגינה חוסר אמינות”

על רקע המחלוקות בנושא חוק האזרחות, יצאו ח”כים ממרצ נגד החלקים הימניים בקואליציה, ובעיקר נגד שרת הפנים:

“היא לא עמדה בהתחייבות שלה כלפינו” • “במקום לקדם את הנושא דרך המתווה שסוכם, באה שרת הפנים וחוברת לרוטמן”, אמרה ח”כ זועבי • “ההרגשה היא שדורסים אותנו. זה פוגע בקואליציה”, הבהיר ח”כ רז.

עד כאן ציטוט שלכאורה חושף גזענות, רישעות, אטימות, בורות, בוגדנות ונכלוליות.

האם שרת הפנים הייתה שמחה וחשה בעננים אם היו מפרידים מימנה את הילדים בגלל עניינים פוליטיים? למה היא מעוללת למשפחות אומללות כאלה דברים כואבים? מה, אין בה רחמים או יכולת להבין לליבם של אחרים?

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן