רביצה נינוחה ותזזית בהולה

רביצה נינוחה ותזזית בהולה

לא בטוח שהנדסת תודעה שכוללת הסתה מתמידה לפחד ושנאה, הכפשה והשמצה, וסטייה מסוכנת מחזון האומה היא תופעה ברוכה מחמת היותה דליקה ונפיצה.

למעשה, דומה שהדבר מייצג שימוש לרעה במימצאים מהפסיכולוגיה החברתית והניצול הפסול של המידע מאוד מזיק לקהילה, ללכידותה, אחדותה ושלומה.

כשנותנים לפסיכולוגית מורשעת ולקויה לנהל את העבד שלה, שהוא נואם נפלא, ואיש המכירות מוביל מדינה שלמה לדרך שגויה יש בעייה, ותוצאותיה של הצרה סיכנו את הדמוקרטיה, מוסדותיה וחזונה, וגם סיבכו והפילו את בעלה.

למרבה השמחה, העבריינים נחשפו והואשמו, ועל אף המאמצים הנואשים של הנאשם ומשתפי הפעולה לקבל כפרה, סליחה ומחילה סביר שהסיפור העגום והמטריד יסתיים בהענשה. אם זה במקרה לא יהייה בעוון הפרת אמונים, שוחד ומרמה, נסתפק בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה ואחריות ישירה למותם המיותר של עשרות חוגגים בהילולה יותר מידי דחוקה.

ציטוט:

נתניהו רוצה אקזיט רגע לפני עדות פילבר.

במשך 5 שנים הנדסו יו”ר הליכוד וזרועותיו את תודעת הציבור ש”לא היה כלום” וש”התיקים קורסים”. רגע לפני העדות הקריטית, הקמפיין האסטרטגי בא לסיומו.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על בהילות.

כזכור לזוכרות ולזוכרים במשך הרבה שנים היועץ המשפטי לכנופיית הנוכלים לא הגיש אישומים פליליים, על אף המימצאים הקבילים והמרשיעים שחשפו החוקרים והמלצת השוטרים. לפתע פתאום הוא נזעק ואץ רץ כל עוד רוחו בו כדי לסגור תיקים כבדים בהסדרים מקלים?

מה, המשפטן המלומד לא מבין שכולן וכולם מייד יבינו שהוא מסייע לפושע עם תיקים, ושזה לא ממש דבר תקין?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- תפרו לי, פרמו לי וסייעו לי. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “רביצה נינוחה ותזזית בהולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן