סיוע לפשע בפרהסיה זו גבורה

סיוע לפשע בפרהסיה זו גבורה

יתכן שדוקטור מלומד למשפטים לא מכיר את החוקים? מה, הוא לא יודע שהמסייעים במודע לפשע מקבלים חצי מעונשם של המורשעים?

למה היועץ הנאמן לכנופייה שהודחה מהשררה פוטר את העבריינים הסדרתיים והמזיקים בהסדרים מקלים, מגוחכים ומשונים, שלא ממש משקפים את חומרת העוונות והחטאים הרבים?

ציטוט:

מכירת חיסול? היועמ”ש מאשר הסדרי טיעון מקלים, עם עבירות נידחות מספר החוקים.

בחודשים האחרונים, לקראת סוף כהונתו, נראה שמספר הסדרי הטיעון המקלים שאישר היועמ”ש, בהם של אריה דרעי, חיים כץ חיים רביבו, ואולי אף רה”מ לשעבר נתניהו הולך ומצטבר. לא די בכך, בג”ץ, שכמעט ואינו מתערב בהסדרי טיעון, דחה עתירות נגד כמה מהם. “גורם נזק אדיר”

עד כאן ציטוט מעורר השתאות, שכן הוא לכאורה מייצג עבריינות, שחיתות וחוצפנות.

כבר בעבר הועלתה הצעה מנומסת ליועץ, והוסבר לו שעדיף להיות עד מדינה עם תהילה והוקרה מאשר התואר-מורשע כמסייע, אבל כנראה שחובש הכיפה חש צורך מוסרי להחשף בקלונו ולהיענש אל מול האומה כולה.

מי יודע? כנראה שזה נעשה כדי להקל על רגשות האשמה ואולי מתוך מחשבה על בית דין של מעלה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- רביצה נינוחה ותזזית בהולה. קישור למאמר בשם- תפרו לי פרמו לי וסייעו לי. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי. 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “סיוע לפשע בפרהסיה זו גבורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן