חלומות, תקוות והאשמות פליליות

חלומות, תקוות והאשמות פליליות

נאשם בשלל תיקים פליליים שמסובך עד צוואר בהליכים משפטיים יסיים כאסיר מורשע היושב סגור מאחורי סורגים. ללא קשר, בזמן האחרון העבריין הכזבן מתאמץ לעשות פוזה כאילו ממש עוד מעט, אחרי החג, תיכף הוא חוזר, אבל זה לא יקרה בגלל שהוא בעצם לא כשר.

לאחר ההרשעה הראשונה והאיפסון במתקו כליאה, האסיר יוצא מכילאו ברכב ממוגן כדי להזיע בבית הדין ולגמגם שם תירוצים לא משכנעים לגבי האסון שרמס עשרות מאמינים וקבלת רווחים אישיים אחרי אישור למכור למצרים צוללות שעשויות לסכן את שלומה של מדינת היהודים בעבור רווחים אישיים בלי שבמישרד הביטחון יודעים.

ללא קשר למצבו העגום של העבריין המסובך בהליכים, זה שפעם סיפר שלכאורה לא היה מאום, שותפיו עוסקים בחלומות נעימים על השבת סחיטה ליושנה, וזה רעיון קצת עקום.

ציטוט:

החרדים לא רוצים בחירות, אבל כמו תמיד לא יעמדו בדרכו של נתניהו.

חברי הכנסת החרדים שהגיעו אתמול (רביעי) למשכן הכנסת הסתובבו כמו חתנים ביום המאושר בחייהם. אחר שמונה חודשים באופוזיציה, מנותקים מעמדות הכוח והשפעה, נטולי תקציבים – ש”ס ויהדות התורה התחילו לראות אור בקצה המנהרה ואת הסוף של התקופה הפוליטית הקשה ביותר שידעו בשנים האחרונות.

הם כבר התחילו לדבר על “היום שאחרי” ממשלת בנט-לפיד, ולבנות את התסריטים של הממשלה הבאה. הראשון היה יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני שקרא להימנע מבחירות ולערוך “חשבון נפש” באופוזיציה כדי לראות מי יוכל לעמוד בראשות ממשלה שתושבע עוד בכנסת הזאת. לאחר מכן מיהר להבהיר כי לא התכוון שנתניהו יזוז הצידה. הצטרף אליו מאוחר יותר יו”ר ש”ס אריה דרעי שדיבר על האפשרות להקים ממשלה בראשות נתניהו כבר בכנסת הנוכחית.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מי שמרצונו חובר לעבריין מוכר מהימין ומשום מה מאמין לכזבן שמסובך עד צוואר בפלילים כנראה חש מאושר, אבל בסוף הצהלה העליזה המציאות המרה עשוייה להשיב את התחושה העליצה בחזרה למגירה סגורה.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חלומות, תקוות והאשמות פליליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן