מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני

מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני

כנגד עבריינות סידרתית והתנהלות נכלולית שאינה תמיד חוקית יש לעמוד איתן, לא לפחד ולזכור את עקרונות התורה העברית, שכן ההיסטוריה מראה שבסוף תמיד מנצחת התנהגות מוסרית שאינה פוגענית או הרסנית.

ציטוט:

לפיד: “מטפלים במשבר קואליציוני לא פשוט – נעבור אותו”

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד התייחס לראשונה למשבר הקואליציוני והצהיר כי “נעשה הכול כדי שהממשלה תחזיר מעמד עוד זמן רב”. בפוסט שפרסם בפייסבוק, ציין לפיד כי הממשלה הוקמה סביב הרעיון שאנשים עם דעות שונות מימין ומשמאל – “יכולים להתכנס סביב טוב משותף”.

לדבריו, “הקיצוניות לא תנצח את מדינת ישראל. בן גביר וסמוטריץ’ לא יקחו מאתנו בכוח הזרוע את המדינה שלנו, השחיתות לא תנצח את השפיות ונקיון הכפיים. מי שמנסה להפריד בינינו, לגרום לנו לשנוא ולכעוס אחד על השני, תמיד יפסיד בסוף”.

בימים אלה אנחנו מטפלים במשבר קואליציוני לא פשוט, הוא לא הראשון וכנראה שלא האחרון”, הוסיף לפיד. “דיברתי ביומיים האחרונים עם כל מנהיגי המפלגות יותר מפעם אחת, וכולם מגוייסים כדי שנעבור את זה בלי זעזועים נוספים. נעשה הכול כדי שהממשלה תחזיק מעמד עוד זמן רב.

נעשה הכל כדי לא לדרדר את המדינה לבחירות נוספות, רעילות ומשסעות”.

עד כאן ציטוט שמעיד על אחריות, נחישות, עיקביות וממלכתיות.

דומה שהפתרון לעריקה המפתיעה הוא די פשוט, אבל צריך לבצע אותו בזהירות וחשאיות.

יש במדינה היהודית מפלגה ישראלית שמייצגת ציבור גדול שקופח, הושמץ והוזנח בצורה עיקבית ולא דמוקרטית. באווירה שנוצרה לאחר הסתה מתמידה לגזענות ושנאה לא כדאי לתת למכפישים הזדמנות לצרוח שלכאורה יש בגידה וסכנה. מצד שני, אולי כדי לשאול בשקט את המפלגה שקופחה אם היא מעדיפה שוויון או אפליה, הסדרה מכובדת או מלחמה מתמדת.

אין צורך לתת ללאומנים הגזענים הזדמנות לצווח ברבים שמדינת היהודים לכאורה מנוהלת על ידי עמלקים רק בגלל שהדמוקרטים הם שוויוניים או רוצים להגשים את חזון המייסדים לשלום עם השכנים.

מצד שני, בהחלט ניתן להגיע להסכמים שקטים עם שותפים סמויים ובכך למנוע את שובה של חבורת העבריינים הלוחמניים, אלה שבוגדים במצעה הרשמי של מדינת היהודים, מטיפים לשנאת אחרים, מסרבים להסדרים ומסובכים בפלילים.

כל הכבוד ליאיר שהפך מישראלי צעיר לפוליטיקאי בכיר שאת התרגילים הזדוניים של הכזבן הסידרתי הוא מזמן כבר מכיר. יתכן שהנאשם, כמו איזה רודן אירופי לוחמן וגאוותן שכוחותיו עכשיו עולים בעשן, חשב בטעות שיספיק לו מהלך נכלולי כוחני כדי לבטל את ההליך הפלילי.

במציאות, ללא קשר לתרגיל הפוליטי שבעיקר חשף לציבור מי בוגדני, אנוכי ושאפתני, החוק הישראלי יושיע את החזון הלאומי מניזקו של העבריין הסידרתי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הרשעה קצת תפריע לחגיגה. קישור למאמר בשם- בגידה לא תמנע הרשעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן