ועדות חקירה, הריגה ובגידה

ועדות חקירה, הריגה ובגידה

שתי ועדות חקירה ממלכתיות יודיעו לציבור המזועזע שנעשו דברים פסולים, מסוכנים ואנוכיים שגרמו לאסונות, וזה מאוד חמור, שלא לומר מעורר דאגות. המסקנות יהיו ברורות ונחרצות, ויובילו לעוד האשמות פליליות.

סך הכל, אישור מכירת צוללות מסוכנות בעבור המון מעות בלי שמשרד הביטחון יודע ומתן אישור לרמיסת עשרות מאמינים מסיבות פוליטיות הן פעולות די מזיקות, בילתי אחראיות ומסוכנות, ויתכן שהן גם אינן לגמרי מוסריות או חוקיות.

בתום עבודת הועדות ולאחר פירסום המימצאים המזעזעים שמזמן ידועים מפירסומים בעיתונים, הנאשם בפלילים, שלכאורה חטא בשוחד, מירמה ובהפרת אימונים, יאלץ להתמודד בגבורה אמיצה עם עוד שני אישומים הרבה יותר חמורים.

ככה זה. כשסתם מתים המון אנשים בגלל חוסר האחריות של המארגנים שמאשרים דחיסת יותר מידי מאמינים למקומות דחוקים, או כשמסכנים את שלום כל התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים, הדברים הללו נחשבים למעשים לא ראויים.

השאלה בארמון בקיסריה אינה אם להיות או לא להיות, אפילו שהיא מושמעת בדרמטיות מעל הרבה במות בכל מיני הזדמנויות תאטראליות חגיגיות, אלא מתי הועדות יפרסמו את המסקנות.

סך הכל, עד שזה יקרה פה ושם עדיין ישנן וישנם המשתעשעים ומשתעשעות באשליות מתוקות שאינם לגמרי מציאותיות, וסבורים או סבורות בטעות שלא יהיו הרשעות.

בעזרת השכינה שהכל ברצונה הליך החקירה והבדיקה יסתיים במהירה, והאשמות בהריגה ובבגידה בביטחון המדינה יסיימו את הפרק המביש, הקשה והמזיק בתולדות האומה שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני. קישור למאמר בשם- הרשעה קצת תפריע לחגיגה. קישור למאמר בשם- בגידה לא תמנע הרשעה. קישור למאמר בשם- כזבים, שקרים ונתונים אמינים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “ועדות חקירה, הריגה ובגידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן