בגידה לא תמנע הרשעה

בגידה לא תמנע הרשעה

היום באה לנו הפתעה חמצמצה, אבל לא בטוח שבאמת יש סיבה לדאגה קיומית עזה בגלל מעשה בגידה שיזיק לאומה שכבר מספיק סבלה.

מסתבר שיש במליאה נציגות ציבור שפועלות למען עצמן ולא ממש חושבות על טובת הציבור.

הקואליציה שהחליפה את הכנופיה עם שלל כיתבי האשמה הפסידה לאופוזיציה שהצליחה לפתות עריקה לבגוד במפלגתה, לערער את יציבות הממשלה ולסכן את המדינה שעלולה להיות ללא הנהגה.

זה לא ממש חשוב אם ירשו או לא ירשו לחולות וחולים לאכול מה שהן והם מעדיפות ומעדיפים. אופייה היהודי של המדינה לא יפגע בצורה אנושה אם מישהו יאכל פסטה במיטה במקום מצה. מצד שני, בלי הנהגה יעילה ויציבה באמת יש סכנה שהאומה תיפגע. לפיכך, הסיפורים והתירוצים שסופקו לצופות ולצופים אינם לגמרי משכנעים, שלא לומר דברים אחרים כדי להיות נימוסיים.

ללא קשר לרצונה של חברת הכנסת הנכבדה לחשוף את בוגדנותה וחוסר אחריותה בפני הפרהסיה, לא בטוח שהמהלך הנכלולי שלה יושיע את הנאשם מהרשעה. סך הכל, מי שישלח את הפושע הסדרתי לשבת במתקן כליאה הם היושבים בערכאה, לא חברי המליאה.

אולי בימין הסרבני, הקיצוני והעברייני יש הבוקר שימחה, צהלה ותקווה לישועה, אבל במבחן התוצאה, ראש הכנופיה מסובך עד צוואר בכיתבי אשמה ולא ישוב ללשכה בזכות מעשה של בגידה אלא יסגר בתא.

ציטוט:

פילבר: נתניהו הפגיש אותי עם מילצ’ן כדי לדון בעתיד השקעותיו בתקשורת.

פילבר סיפר כי בקיץ 2015, כשלושה שבועות לאחר שמונה לתפקידו, הפגיש אותו נתניהו עם מילצ’ן. איש העסקים, שהיה אז בעל מניות בערוץ 10, התעניין באפשרות לרכוש חלק מזכיינית ערוץ 2 רשת, תוך איחוד בינה לבין הזכיינית השנייה, קשת.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה לכאורה חטא, שגה ופשע, והוא מסובך עד צוואר בערכאה. ההליך המשפטי לא קשור למצב הפוליטי, ולכן על אף נפלאות הפוליטיקה, אין ממש סיבה לדאגה.

אולי הקואליציה תהייה רעועה וניהול המדינה יהפוך למשימה יותר קשה בגלל מעשה הבגידה, אבל מי שנאשם בהפרת אימונים, שוחד ומרמה לעולם לא ישוב לשבת בשררה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- סיפור מסובך ולא לגמרי צח.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “בגידה לא תמנע הרשעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן