החלטה סופנית מסיבה אנוכית

החלטה סופנית מסיבה אנוכית

למרבה הצער, מידי פעם יש לספק הסברים, פירושים וביאורים, אחרת הכזבים של פוליטיקאיות צדקניות ופוליטיקאים שנאשמים בפלילים אינם לגמרי ברורים, שכן הם מטעים, שגויים ונכלוליים.

הנה למשל, מי שבגדה וערקה מקבוצתה כדי לחבור לנאשם בשלל תיקים פליליים מתוך אמונה שניתן לסמוך על הבטחות ופיתויים של כזבנים זגזגניים שיסיימו בין סורגים מהווה דוגמה טובה לדברים.

המעשים קצת תמוהים, פסולים, לא מוסריים, פוגעניים, מזיקים, לא הגיוניים ולגמרי אנוכיים, אבל הבוגדת מנסה לספר שבחירתה להאמין לעבריין שהוא כזבן סידרתי מימין בעבור הבטחה לתפקידים רמים לכאורה מונעת על ידי שיקולים ערכיים. נו? אז מי מאמינה ומאמין לטיעונים?

ציטוט:

אחרי ניסיונות השכנוע, ח”כ עידית סלימן הודיעה כי אין בכוונתה לחזור בה מהפרישה מהקואליציה: “ההחלטה על סיום דרכי בקואליציה הנוכחית היא ערכית ולכן היא סופית. אני קוראת לחברי בקואליציה ובסיעה להביא לידי ביטוי את עמדת רוב הציבור בישראל ולהקים ממשלה ציונית ולאומית בכנסת הנוכחית”.

עד כאן ציטוט.

כבר פורסם ברבים שהנאשם הבטיח לבוגדת את תפקיד שרת הבריאות. ללא קשר, היא מנסה לטעון שמעשיה הנלוזים הם תוצאה של אחריות או ערכיות? ממתי בוגדנות ואנוכיות מייצגים מוסריות?

פרט לטעות המכוונת בהצגת המציאות והשיקולים שגרמו לנכלוליות, חברת הכנסת הבוגדנית מספרת שרוב העם לכאורה רוצה לראות בשילטון נאשם בשלל כיתבי אשמה. רק בעיה קלה יש עם ההצהרה והיא היותה שגויה, מוטעה ולא נכונה.

במציאות, הדמוקרטיה בחרה להדיח את העבריין ולכן אין באמת סיבה לחשוב שיש לנוכל הסידרתי תמיכה.

עובדה, הנוכל רק מצליח לשכנע פוליטיקאית תמימה שהוא יקיים הבטחה שאין ביכולתו לקיימה, בגלל שהוא יורשע ויכלא. כל האחרים והאחרות מבינים ומבינות שאי אפשר לסמוך על הבטחות ריקות, אבל כנראה שהדבר לא מובן למי שחושבת בעיקר על שאיפות אישיות.

אופייה היהודי של המדינה לא יפגע אם מישהו יביא לבן משפחה שמאושפז עם איזה מחלה מאכל שלא עבר הכשרה או שחיטה לגמרי כשרה עם המדבקה הנכונה. לעומת זאת, סרבנות לשלום והסדרה, וסיפוח מיליוני מוסלמים בכוח זה דבר שמאוד מאוד יזיק למדינת הלאום, וגם סותר את מצעה הרישמי של האומה.

למה חברת הכנסת הנכבדה סבורה שהציבור לא יודע מה כתוב בתורה ובמגילה? מדוע היא תומכת בחוטא סידרתי שמסרב לרדוף שלום ולעשות הסדרה? מה, היא באמת עוד לא מבינה שעם שלל כיתבי אשמה ושתי ועדות חקירה שיביאו לאשמה הרבה יותר חמורה אין שום סיכוי שהפושע ישוב להנהגה? נו, טוב. פעם אורלי הנאמנה סברה שבגידה תעלה את קרנה ומאז היא נשמעת זעופה.

היופי בדמוקרטיה הוא שזו זכותה של חברת הכנסת מלאת התקווה לפגוע בחבריה וגם להשמיע תירוצים אידאולוגים ריקים שיסבירו את אנוכיותה ובוגדנותה בפני האומה בצורה שאינה אמינה. זכותה המלאה גם להאמין לכזבן סידרתי מהימין שיורשע בבית דין.

ללא קשר לתעלוליו הנכלוליים של הנאשם בפלילים ולשימוש בבוגדות שרופות שכנראה מאמינות לכזבנים, תרגילים פוליטיים לא ממש יעצרו את ההליכים המשפטיים, והוא בכל זאת יסיים את הקריירה מאחורי סורגים. ככה זה כשמסתבכים עם הפרת חוקים, ועוד עושים זאת הרבה פעמים. בסוף גם הגיבורים שלא שולטים ביצרים נופלים.

ציטוט:

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד התייחס לראשונה למשבר הקואליציוני והצהיר כי “נעשה הכול כדי שהממשלה תחזיר מעמד עוד זמן רב”. בפוסט שפרסם בפייסבוק, ציין לפיד כי הממשלה הוקמה סביב הרעיון שאנשים עם דעות שונות מימין ומשמאל – “יכולים להתכנס סביב טוב משותף”.

לדבריו, “הקיצוניות לא תנצח את מדינת ישראל. בן גביר וסמוטריץ’ לא יקחו מאתנו בכוח הזרוע את המדינה שלנו, השחיתות לא תנצח את השפיות ונקיון הכפיים. מי שמנסה להפריד בינינו, לגרום לנו לשנוא ולכעוס אחד על השני, תמיד יפסיד בסוף”.

בימים אלה אנחנו מטפלים במשבר קואליציוני לא פשוט, הוא לא הראשון וכנראה שלא האחרון”, הוסיף לפיד. “דיברתי ביומיים האחרונים עם כל מנהיגי המפלגות יותר מפעם אחת, וכולם מגוייסים כדי שנעבור את זה בלי זעזועים נוספים. נעשה הכול כדי שהממשלה תחזיק מעמד עוד זמן רב.

נעשה הכל כדי לא לדרדר את המדינה לבחירות נוספות, רעילות ומשסעות”.

עד כאן ציטוט שמעיד על אחריות, נחישות, עיקביות וממלכתיות, שהן קצת שונות מבוגדנות ונכלוליות.

קישור למאמר בכאן.קישור למאמר בשם- מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני. קישור למאמר בשם-בלי הנאשם הפלילי המצב יותר חיובי

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “החלטה סופנית מסיבה אנוכית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן