חמדנות, ליקות, עבריינות וסלחנות

חמדנות, ליקות, עבריינות וסלחנות

אם חלילה מנסים לבקש בנימוס מעבריינים סדרתיים שישיבו את מה שלא שייך להם אלא לאחרים הדבר די מעצבן את החוטאות והחוטאים. סך הכל, הם נורא אוהבים לקחת ולקבל מאחרים שכן זה כנראה נותן להם הרגשה שהם חשובים, אהודים או יקרים.

והנה הודעה לקהל: המתנה הקדושה כנראה הועברה למורשעת הלקוייה, כמקובל. אולי המדינה תמצא את התשורה, אבל זה לא יהייה קל.

ציטוט:

מטעמו של נתניהו נמסר בתגובה: “מיד לאחר עזיבתו של הנשיא הפוטין את מעון רה”מ, נמסר הספר למחסן המתנות במשרד ראש הממשלה להמשך טיפול על יד הגורמים המוסמכים מטעם המדינה, כמקובל”.

ציטוט:

לאן נעלם התנ”ך שקיבל נתניהו מפוטין?

ב-2017 קיבל רה”מ לשעבר מנשיא רוסיה תנ”ך מיוחד – הראשון שהתווסף אליו תרגום רש”י • נתניהו התרגש מהמחווה, והבטיח שימסור את הפריט יקר הערך לספרייה הלאומית • אלא ששם אומרים: “זה מעולם לא הגיע אלינו” • מטעם נתניהו נמסר: “מיד אחרי עזיבת פוטין, הספר נמסר לגורמים המוסמכים”.

ציטוט:

נתניהו נדרש להחזיר למדינה מתנות שקיבל בביקורים רשמיים כראש הממשלההחוק קובע כי מקבל המתנה רשאי להגיש בקשה לשאול אותה כדי להציג במשרדו, אך בסיום כהונתו עליו להחזירה. לפי משרד ראש הממשלה, בידי הזוג נתניהו יש 42 מתנות שעליהם להחזיר. נתניהו: המתנות שהוצגו הוחזר.

עד כאן ציטוט מעניין שלכאורה חושף כזבנות, שחיתות, היתממות ועבריינות.

בעברית קלה, המדינה בכלל לא הייתה טורחת לבקש את מה שלכאורה נגזל מימנה בידי מורשעת לקוייה עם עבר עשיר של גנבת מצוייה אם לא הייתה בעייה, אבל הנאשם שכביכול יורשע טוען שהכל כשורה. אכן, סיפור מביך וקצת תמוה.

למה המדינה מבקשת בחזרה את מה שלכאורה כבר הוחזר לה? יתכן שהמדינה טועה או שהנאשם סתם מדמה עצמו לכבשה צחה, לקוייה ותמימה שלכאורה לא חטאה, בדיוק כמו בפעם שעברה כשנתפסה בקלקלתה. אולי כדאי לערוך חקירה ולברר את הפרשה העלומה.

בעזרת השם ועם קצת נחישות ימצא השלל הנעלם בריא ושלם, ומי שלכאורה אשם בהעלמתו אולי גם ישלם.

למה שר המשפטים שישב בנאמנות בקואליציה עם העבריינים הסדרתיים הרבה שנים מגלה סלחנות כלפי נאשמים בפלילים שמצפצפים על חוקים? למי הדברים התמוהים נראים תקינים? מה, כל החשודים המזיקים במדינה מקבלים כזה יחס מתחשב, סובלני ומבין?

למה בעצם לא עוצרים נאשמים מזיקים עד תום ההליכים? מה, יש עוד עדים שהם רוצים לפגוש בם ולתאם עימם סיפורים באיים נידחים ונוחים? כך נוהגים בכל הגנבים והחשודים? אפשר לחשוב ששר המשפטים אוהב עבריינים סדרתיים שמסובכים עד צוואר באישומים פליליים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הרגלים מגונים, עברייניים וליקויים. קישור למאמר בשם- נאשמים בפלילים מבלים עם עדים. קישור למאמר בשם- הכרזת כוונות ותוצאות סופיות. קישור למאמר בשם- שר המשפטים אוהב עבריינים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן