חשיפה: הנאשם שיקר בהתמדה

חשיפה: הנאשם שיקר בהתמדה

כידוע ליודעות וליודעים, במשך הרבה מאוד שנים כזבן נכלולי, כוחני וחשדני פיזר חרדות והפיץ פחדים מפני איומים קיומים מסוכנים ומפחידים ברבים, וכנראה שזה נעשה לצרכים פוליטיים אנוכיים ללא קשר לנתונים האמיתיים.

ראש המוסד לשעבר לא רק חשף סודות לאומיים ברבים ולקח לעצמו מעטפות עם המון מזומנים, שזה דבר מיותר וקצת חסר מוסר, אלא שעכשיו הוא גם מגלה לנו שכל מה שהבוס שלו אמר למיקרופונים במשך שנים בנוגע לאיומים מפחידים בעצם אינו מבוסס על מימצאים מציאותיים.

ציטוט:

ראש המוסד לשעבר: “אירן לא קרובה לפצצה.

עד כאן ציטוט מעורר השתאות.

ראש המוסד שלקח מזומנים במעטפה ללא בושה מספר שלא חוסלה סכנה, ושהיא בעצם רק המצאה או אשלייה? לדעתו איראן לא מתקדמת לפיתוח פצצה, ואם במקרה כן אז ראש הממשלה הרעננה אשם בבעייה?

אז מה, האיש הישר והמוכשר ששמר עלינו מכל מישמר לא זוכר שהנאשם עלה לבמה באו”ם והציג לעולם כולו ציור של פצצה? למה מי שהיה ראש ממשלה סתם עשה הצגה? הרי ראש המוסד לשעבר מספר שאין שום סכנה? חוץ מזה, הוא גם לכאורה ידע שראש הממשלה מכזב ולא עשה מאומה? למה?

מה משמעות הידיעה המדהימה. גם הנאשם בשלל כיתבי אשמה וגם ראש המוסד לשעבר ידעו שאין סכנה ולא גילו את זה לאומה שחוששת לקיומה? זה נקרא יושרה או פוליטיקה?

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חשיפה: הנאשם שיקר בהתמדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן