התערבות ברוטלית תביא הרשעה פלילית?

התערבות ברוטלית תביא הרשעה פלילית?

סיכום חדשות מהארץ והעולם נעשה בעיתון ברשת נקודה קום כמה פעמים ביום, וכך גם בלילה. העולם כל הזמן סב ונע, ולכן אין לצוות העריכה הייגע רגע מנוחה. מצד שני, אולי בגלל שפע המידע יש לנו יכולת לראות את התמונה כולה, לזהות תמורה ומידי פעם להעלות השערה.

לפעמים אפשר לזהות שינוי באווירה, ולעיתים ניתן להבין מהעדרם של דיווחים שהדברים בעצם משתפרים. לדוגמה, אין הפגנות שבועיות בכל הארץ נגד מושחתים, שוטרים כבר לא תוקפים אזרחיות ואזרחים, אין טילים, אין סגרים ואין פוגרומים אלימים וגזעניים.

חוץ מזה, לאחרונה ולאחר השהייה ארוכה, תמוהה וחסרת הצדקה ברורה שבנו להתעניין במעללי הנאשם עם שלל כיתבי האשמה, זה שגם חשוד בבבגידה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע, וכבר עכשיו נראה שבמערכה הראשונה בערכאה תהייה לו קצת בעייה, או הרשעה.

כמובן, זו התחלה טובה, שכן יש עוד כיתבי אשמה וגם יהיו מסקנות משתי ועדות חקירה שלכאורה יספרו לנו שהנאשם חטא, אחראי ישירות להצטופפות נוראה, רמיסה ודריסה, וכן לפגיעה בביטחון באומה ולגרימת סכנה חמורה.

האומה כנראה תתמלא פליאה, ואולי גם קצת חרדה קיומית עזה, וזה נפלא שכן הזעזוע יזרז את ההרשעה.

ציטוט:

עורך וואלה לשעבר: ישועה אמר שיש מיליארדים על השולחן, ההתערבות היתה ברוטלית.

ציטוט:

עורך אתר וואלה לשעבר מעיד בתיק 4000: ההתערבות של נתניהו בתכנים הובילה להתפטרותי

ציטוט:

עורך וואלה! לשעבר העיד במשפט נתניהו: “ההתערבות הייתה ברורה”

אבירם אלעד, שכיהן בראש מערכת החדשות של האתר ואחר כך גם כעורך הראשי, סיפר כי קיבל מישועה הוראה להעלות ידיעה על ביקור נתניהו בכותל לכותרת הראשית ביום הבחירות ב-2013 ולהכין ידיעה שלילית נגד בנט.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על עומק השחיתות והיקף העבריינות.

צוות עיתון ברשת מצטער על הסבל המיותר שנגרם לעיתונאים בגלל פוליטיקאים. מסיבה זו, איננו עובדים בעבור שתלטנים רודניים או נוכלים אמידים, ובצורה זו משתדלים להיות אמינים ולא מוטים, כנועים, מושפעים או סתם מפוטרים.

זה נכון שיש לנו דעה עצמאית, דמוקרטית וציונית, ויתכן שלפעמים הדיווחים שלנו קצת מטרידים את אלה שאחראים להתנהלות עבריינית, אבל לפחות אין עלינו השפעה חיצונית, זדונית, שתלטנית, כוחנית או אנוכית.

למעשה, אנחנו מאמינים ומאמינות בתקשורת חופשית, ולכן כל מה שמתפרסם אצלנו מבטא דיעה עצמאית ואינו מהווה שופר לאיזה כנופייה עבריינית ונכלולית.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן