טיהור המישכן מתקדם כמתוכנן

טיהור המישכן מתקדם כמתוכנן

למרבה הצער, בזמן הנהגת הכנופייה עם שלל כיתבי האשמה, זו שנחשפה בקלונה אל מול הפרהסיה ההמומה, האורווה שלנו מאוד סרחה. בעזרת השכינה שהכל נעשה ברצונה ההנהלה שחטאה, חמדה, הזניחה, קיפחה, פגעה והסיתה לשנאה הודחה אחר כבוד מהשררה.

כל מה שנותר לעבריינים האומללים, המובסים והמתוסכלים לעשות בספסלים האחוריים זה לזעוק, לצעוק, לאיים לרמוס לדמוקרטיה את המוסדות ולשים חצי מדינה במכלאות, ובאופן כללי לנסות לתקוע למדינה מקלות, כמו למשל על ידי סירוב לבוא לעבודה בועדות, או בהפצת סרטונים מזיקים עם הכפשות.

אפשר לחשוב שמותר לנציגי ונציגות ציבור לעשות שביתות סרבניות ויזומות מסיבות אישיות במקום למלא שליחיות לאומיות חשובות או לקיים שבועות. גם בצבא ובמשטרה אפשר לעשות שביתה או רק במליאה? המרדנות של הקבוצה שהפסידה לא קצת פוגעת בדמוקרטיה?

ציטוט:

הודעתו של מנהיג אגודת ישראל על פרישה בתום הקדנציה הנוכחית לא אמורה להפתיע אף אחד • בצל כתבי האישום שמרחפים מעל ראשו וגם התחושה שמיצה את הפוליטיקה, ליצמן הודיע שילך הביתה – גם בלי שהובטח לו הסדר נוסח דרעי.

עד כאן ציטוט.

ברצון השוכן במרומים אחד אחד העבריינים הסדרתיים מתקפלים, אורזים, מודים, וכנראה מפנימים שתמו הימים הטובים עם התקציבים. כמה טוב לחשוב שבקרוב יעלמו מהחיים הציבורים שלנו שניים מתוך שלושת הפושעים הכי כבדים.

חשוב להיות סבלניים כשנלחמים בשחיתות, שכן העבריינים הם נוכלים מנוסים, חצופים, עקשנים, ערמומיים וכוחניים. מצד שני, אם לא מוותרים לפעמים רואים את החוטאים מובסים. למעשה, אפילו יודעי דבר מספרים שבסוף השוטרים לכאורה תופסים את הגנבים.

טוב מאוד שהילדות והילדים בארץ הנביאים יראו מה קורה לעבריינים לאומיים שמצפצפים על החוקים, משקרים, גונבים וחומדים. למעשה, חשוב ללמוד על משגים ומחדלים היסטוריים שכן רק כך ניתן למנוע את הישנותם של חורבנות דומים.

מנהיגי המשתמטים הסחטניים שאינם ציוניים יפסיקו לגרום נזקים במקום לגדל ביכורים, לכבד ולסייע לאחרים, אבל עדיין מצפים להתבשר על מעצרו והרחקתו של הנאשם המרכזי, זה שנגדו קיימים הכי הרבה אישומים פליליים. למה בעצם מחכים? אנחנו צריכים עוד נזקים?

למרבה הצער, זה לא באמת יגמר עד שהנאשם יעצר. הדחת שני פושעים מתוך שלושה חשודים נאשמים זו התחלה טובה, אבל המלאכה טרם הושלמה עד תומה.

למה במשרד המשפטים מאפשרים לנאשם בפלילים לשבת במליאה כאילו כלום לא קרה? הרי כבר החל ההליך בערכאה. מי יודע? אולי התעלול הנכלולי הזה חוקי, אבל הוא לא ממש נראה הגיוני או מוסרי בציבורי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המסע לגאולה והתפקחות קלה. קישור למאמר בשם- יתכן שציון שבה לחזון? קישור למאמר בשם- ניתן להגשים את החזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן