יועץ כשר ושרץ בידו

יועץ כשר ושרץ בידו

למרבה המזל, במידה ולא יוטל קלון על האסיר המשוחרר שכבעבר שוב הסתבך בעוון, כולם בטח יחשבו בטעות או סתם לא בכוונה שהוא אדם ישר, שלכאורה ראוי להנהגת מפלגה שאינה ציונית בציון.

אם היועץ המשפטי לכנופיה שסרחה לא היה מציע עסקה נוחה ומקלה לעבריין סדרתי ששוב חטא, ש”ס וחלילה, עוד היינו מגלים למרבה ההפתעה שהמורשע שכבר ישב במתקן כליאה לא ממש השתנה.

ציטוט:

מנדלבליט, מה עם האינטרס הציבורי?
הסדר הטיעון שחתם היועמ”ש מול אריה דרעי מעניק לו מתנה כבירה: כרטיס יציאה ממשפט – וייתכן כרטיס כניסה לממשלה העתידית • הדחף העקבי של מנדלבליט לפייס ולצאת “בסדר” מעלה את השאלה: האם כך צריך להתנהל אוכף חוק?

עד כאן ציטוט.

בזכות הסיוע שהיועץ המשפטי העניק ברוב חסדו לפושע הנכלולי עכשיו ברור לפרהסיה מי מנסה לעזור לעבריין הסדרתי לצאת צח, חף ונקי.

חוץ מזה, הניסיון המגוחך להכשיר שרץ עברייני לא יצלח, והדבר גם קצת יזיק לאמינותו של המומחה המשפטי.

בקיצור, הניסיון לטהר פשע סדרתי בעיקר חושף שחיתות ועבריינות בציבורי, זה לא ממש נראה ממלכתי או הגיוני, והעם שכבר מספיק סבל מעדיף מימשל נקי.

קישור למאמר ב- N12 קישור למאמר בשם: היועץ המשפטי הסתבך באופן פלילי? קישור למאמר בשם- גניבה בלי כוונה ועוון נטול קלון. קישור למאמר בשם- האסון במירון יוביל להרשעה עם קלון? למאמר בשם- סיוע לפשע זה עבירה חמורה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יועץ כשר ושרץ בידו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן