היועץ המשפטי הסתבך באופן פלילי?

היועץ המשפטי הסתבך באופן פלילי?

מתן סיוע לפשע זו עבירה. ביצוע החטא הזה אל מול האומה כולה כנראה דורש גבורה, אומץ ותעוזה. מי יודע? אולי היועץ לכנופייה הנכלולית והעבריינית שהודחה הוא גבר עז נפש שלא חושש מהתוצאה.

ציטוט:

ההסדר נחתם: דרעי יודה בעבירות מס, יתפטר מהכנסת – ומנדלבליט לא יטען לקלון.
היועמ”ש הודיע על השגת ההסכם עם יו”ר ש”ס בגין אי-דיווח על קבלת הכנסות. דרעי, שישלם קנס של 180 אלף שקל, הבהיר שימשיך להנהיג את ש”ס “במלוא הכוח ובאמונה”, וטען שמדובר בטעויות שנעשו “ללא כוונת זדון”. מנדלבליט לא יטען לקלון.

עד כאן ציטוט שמסביר שלדעת היועץ המלומד, זה שכבר תקופה ארוכה מאוד עוזר לכנופיה שהסתבכה והודחה, גניבה מהמדינה ללא כל כוונה רעה היא לא סיבה לבושה. מה המסר לפרהסיה? אפשר לחטוא ללא דאגה מהענשה?

ועדת החקירה בקרוב תגלה לאומה ההמומה שדרעי ביקש לצופף יותר מידי מאמינים במקומות דחוסים לצרכים פוליטיים, והדבר גרם לאסון נורא שעימו חללים ואבלים רבים.

ההחלטה להקל עם הפושע הסדרתי אולי מראה למדינה מי עוזר לעבריינים כמעשה של שגרה, שזו עבירה חמורה וחצופה בפני עצמה, אבל היא לא תחלץ את העבריין שלכאורה יורשע. יתירה מכך, חשיפת מתן העזרה לחברי כנופיית הפשע לכאורה גם תסבך את היועץ המשפטי בעוון מתן סיוע תמוהה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- גניבה בלי כוונה ועוון נטול קלון. קישור למאמר בשם- האסון במירון יוביל להרשעה עם קלון? למאמר בשם- סיוע לפשע זה עבירה חמורה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “היועץ המשפטי הסתבך באופן פלילי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן