יועצת אמיצה לוחמת בפשע

יועצת אמיצה לוחמת בפשע

ביום שישי עלה מאמר בעיתון ברשת נקודה קום בשם- מהלך חוקי ימנע אסון לאומי.

ציטוט:

הפושע העביר מימון לטרוריסטים רצחניים במשך שנים, התעלם משלל מיכתבי אזהרה וגם ניסה לפטר את המתריעים המודאגים, ועכשיו הוא מסרב להסדרים ונכנע לקיצונים גזעניים, לוחמניים, מרדניים והזויים.

אולי הגיע הזמן להציל את מדינת היהודים מכנופיית העבריינים הסידרתיים והמדרניים בעזרת הליכים חוקיים? סך הכל, אם לא נזדרז להציב גבולות ברורים לחוטא עם האישומים הפושע כנראה יזומן להיות אסיר שנאשם בפשע מלחמה אצל הגויים, וזה יהייה לו ולמורשעת הלקוייה קצת לא נעים.

להלן ציטוט מהיום:

הפצ”רית: מצ”ח חוקרת כ-70 מקרים בחשד להפרות הדין במלחמה.

יפעת תומר ירושלמי אמרה כי החקירות עוסקות בהריגת בלתי מעורבים, באירועי אלימות וביזה, בתנאי הכליאה במתקן המעצר “שדה תימן” ובמותם של עצורים תחת משמורת צה”ל. היועמ”שית: איננו נרתעים מלמצות את הדין עם ראשי המדינה והצבא, אם יתקיים חשד לעבירות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה קצת מוזר אבל נראה שיש דימיון מסויים בין הציטוטים, וזה ממש נהדר.

במידה ומערכת המשפט המקומית תבדוק את החשדות הכבדים כנגד חברי הכנופייה העבריינית אולי זה יעזור למנוע זימון לערכאה בינלאומית.

מצד שלישי, יש בהנהגה פושעים מורשעים שהם עבריינים כוחניים, קיצוניים ומפחידים. מסיבה זו, גם כשיש חשדות שהם לכאורה מבוססים ומגובים במימצאים קבילים לא תמיד החטאים הסידרתיים והדורסניים נחקרים, וזאת בגלל שהבודקים האמיצים מפחדים מעונשים.

ציטוט:

בכירים במשטרה: ביאח”ה מעכבים את חקירת חלוקת הנשק מחשש שתוביל לחשדות נגד בן גביר.

היועמ”שית אישרה לפתוח בחקירה נגד ארבעת אנשי לשכת השר במרץ, אך במשטרה טרם עשו זאת. מקור: החוקרים פוחדים שהשר יפגע בהם.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, נראה די ברור שהכנופייה העבריינית מצפצפת על החוק במדינה ולא כולם מעזים לעמוד נגדה. הבעייה היא שלא לכל שומרי ושומרות הסף יש מספיק תעוזה ויושרה כדי לעמוד איתן מול החבורה המפחידה. אומנם מבחינה פיזיולוגית זה לא ממש אפשרי, אבל נראה שליועצת המשפטית יש מה שאין לגברים במשטרה הישראלית.

דומה שהיועצת המשפטית לממשלה לא מפחדת להתמודד עם פשע, והיא מביעה את דעתה ללא בושה. לדעתה החוק שולט במדינה ולא נציגי ציבור מושחתים שלא מכבדים את שבועת האמונים שניתנה.

עדיף שהחשדות יבדקו ביסודיות ובקפידה, אחרת חלילה תהייה לנו בעייה בינלאומית די חמורה. בעזרת השם והחוק, יוענש כל מי שמיצא אשם.

קישור למאמר בשם- מהלך חוקי ימנע אסון לאומי. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- ועדת חקירה תבדוק את האורווה. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי מסבך ומסכן אותי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן