מהלך חוקי ימנע אסון לאומי

מהלך חוקי ימנע אסון לאומי

בזמן האחרון כבר אין באמת צורך בהול לכתוב מאמרים טרחניים בלילות ובימים, ולפרסם את ההגיגים המודאגים בעיתון למשועממות ולאדישים.

ברוך השם, אחרי שנים רבות בהן ניתנו די הרבה התרעות, אזהרות ונבואות עגומות, היום הנזקים הלאומיים של הפושע כבר מככבים בכותרות.

ציטוט:

מה הבחירה העומדת בפני ישראל – ולא רוצה לקחת אותה.

128 חטופים עדיין בעזה, הלחימה מדשדשת ובזירה המדינית ישראל קורסת. מול נתניהו הבחירה להפוך את הקערה – לעשות שלום היסטורי עם סעודיה, שיעבור דרך סיום המלחמה ועסקת חטופים. אבל שוב הוא בוחר בממשלה שחולמת על חזרה לגוש קטיף וכיבוש דרום לבנון, על פני אינטרס המדינה.

עד כאן ציטוט.

הפושע העביר מימון לטרוריסטים רצחניים במשך שנים, התעלם משלל מיכתבי אזהרה וגם ניסה לפטר את המתריעים המודאגים, ועכשיו הוא מסרב להסדרים ונכנע לקיצונים גזעניים, לוחמניים, מרדניים והזויים.

אולי הגיע הזמן להציל את מדינת היהודים מכנופיית העבריינים הסידרתיים והמדרניים בעזרת הליכים חוקיים?

סך הכל, אם לא נזדרז להציב גבולות ברורים לחוטא עם האישומים הפושע כנראה יזומן להיות אסיר שנאשם בפשע מלחמה אצל הגויים, וזה יהייה לו ולמורשעת הלקוייה קצת לא נעים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ועדת חקירה תבדוק את האורווה. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי מסבך ומסכן אותי. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להרגיע את העבריין. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “מהלך חוקי ימנע אסון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן