יעדים לאומיים ומכשולים קטנים

יעדים לאומיים ומכשולים קטנים

מעניין שכל מיני לאומנים סרבניים וקיצונים לוחמניים נעשים מתונים וציוניים מייד אחרי שהם הופכים למנהיגים ממלכתיים עם אחריות לחיי כל האזרחיות והאזרחים, שלא לדבר על שלום ההקשישות, הקשישים, וביטחון הפעוטות והפעוטים.

הנה לדוגמה, ראש הממשלה הרעננה כנראה כבר לא מתכנן סיפוח כוחני ומלחמה אלא הסכמה, הסדרה וצמיחה, שכן הוא מזמין את בני עמינו להצטרף לחגיגה הצפוייה. לא סביר שהוא היה קורא לעם לבוא לאיזור שיהפוך לשממה עשנה, ולכן יתכן שכוונתו הסודית היא להביא לנו תקופה נפלאה.

בנט: היעד שלנו – חצי מיליון עולים תוך עשור מקהילות חזקות.

בדבריו בפתח הוועידה אמר ראש הממשלה כי “עלינו להביא ארצה במהלך העשור הקרוב חצי מיליון עולים מהקהילות בארה”ב, בדרום אמריקה ובצרפת”. הנשיא הרצוג: “בישראל אוהבים לדבר על עלייה, אבל לא תמיד יודעים לפרגן לעולים”

עד כאן ציטוט שדן במאוויים שאפתניים של מנהיגים רעננים וגם מראה שהנשיא המנוסה מבקש בנימוס מהישראלים העצבניים להיות קצת יותר נחמדים למיעוטים.

מה אפשר לומר? המצוטט נשמע נפלא, שלא לומר נהדר, רק בעייה קטנה יש בדבר.

גם אם הישראליות והישראלים יסבירו פנים לברואות ובצלמים אפילו שהן והם קצת שונות ושונים, עדיין לא בטוח שאחינו ואחיותינו שיושבות ויושבים לבטח במרחקים בתנאים טובים ירצו להגר לארץ הנביאים.

כנראה שזה המצב כבר די הרבה שנים בגלל הסבבים האלימים, משרתי הציבור המושחתים שעדיין מהלכים חופשיים, ובעיקר משום שמעבר לאזורי לחימה מסוכנים עם המשפחה והילדים עשוי לגרום לירידה מסויימת ברמת החיים.

בעברית קלה, עד שלא תהייה במזרח התיכון הסדרה שלווה שתוביל לרגיעה, צמיחה ופריחה כנראה שלא נראה מאות אלפי עולות ועולים טסים לכן עם הילדים.

אפילו הילדים התימניים החטופים שכנראה נמכרו על ידי חרדים חמדניים לא חוזרים מברוקלין לחפש את ההורים האבודים. מה, עד היום הם לא שמו לב לעובדה שכל האשכנזים מסביבם נראים קצת שונים? למה הם לא חוזרות וחוזרים לארץ הנביאים?

אז מה, יתכן שעדיף לחצי האומה לא לסבול ממלחמה כל כמה שנים ולפרנס יפה את העוללות והעוללים במרחקים בטוחים? מדהים.

במציאות רק שלום יביא לאיזור שיגשוג שמאוד ישתלם, ומזה אסור להתעלם. למעשה, זה חלק מחזון הנביאים ומצע המייסדים, ואין באמת הרבה סיכויים שיבואו לכאן מאות אלפי יהודים רק כדי לפחד שהאיראנים ישמידו את כל הישראליות והישראלים.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יעדים לאומיים ומכשולים קטנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן