יש חסינות ונכלוליות אבל אין אמינות

יש חסינות ונכלוליות אבל אין אמינות

יתכן שהתקשורת הישראלית אינה עירנית, ורק בזכות מאמציה החביבים של חברת כנסת נחמדה להלבין פנים ברבים לחברים שבהם אנו תלויים עכשיו כולם יודעים שהיא מפיצה כזבים, וגם הסתבכה עם הממונים בגלל הפרת חוקים.

הנה ציטוט מלא תמימות שכנראה מנסה להצניע רישעות, ארסיות וזדוניות:

“משום מה התקשורת הישראלית נרדמה בעצמה ולא שמה לב לקטע ההיסטורי הזה”, רשמה ח”כ דיסטל אטבריאן בציוץ. “חשבתי שבכל זאת כדאי שתכירו”. בציוץ נוסף כתבה: “אמש החלטתי לשתף כאן את סרטון הנשיא הנרדם כי אני מתעבת צנזורה”.

עד כאן חלקו הראשון של הציטוט, שמעיד שהעבריינית לכאורה ידעה שדבריה יצונזרו, שכן היא שקרנית שאינה ממש יסודית או אפילו מקצועית.

והרי עוד חלק מהציטוט, והפעם הוא כנראה מעיד על המציאות:

טוויטר “עושה טראמפ” לח”כית מהליכוד: “תוכן שעבר מניפולציה”

הרשת החברתית סימנה ציוץ של גלית דיסטל אטבריאן, שפרסמה סרטון שטען כי נשיא ארה”ב נרדם בזמן הפגישה בבית הלבן עם רה”מ בנט • “סרטון שנערך בצורה מטעה”, נכתב • בתגובה צייצה חברת הכנסת: “לא נגעתי, לא ערכתי, אפילו לא אמרתי שביידן ישן”

עד כאן עוד ציטוט שמראה שאולי לחברות כנסת יש חסינות ונטייה לתוקפנות, גסות, עצבנות, היתממות וחוצפנות, אבל אין להן הרבה אמינות.

למרבה המזל, לא כולם נרדמו בשמירה והנסיונות התרבותיים להפיץ ארס בלי לבדוק את נכונות הדברים עכשיו חשופים ברבים. יכול להיות שלא כל העיתונאיות והעיתונאים מנמנמים בזמן שחברות כנסת ארסיות מסתבכות להנאתן בהפצת כזבים שכן החטאים הללו מפורסמים בעיתונים.

אומנם, הדוברת המכזבת באמת לא אמרה שהנשיא ישן אלא רק שהוא נרדם. אז למה סתם להוציא דברים מהקשרם? הרי יש הבדל מהותי וממשי בין שני המושגים. אחד מדבר על ישנים, והשני דן בנרדמים. נו? לא ברור לחלוטין שאלה שני דברים לגמרי שונים?

קישור למאמר ב- N12

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “יש חסינות ונכלוליות אבל אין אמינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן