יש חשדות וראיות אבל אין חקירות

יש חשדות וראיות אבל אין חקירות

אולי זה קצת מעניין או אפילו די מסקרן, אבל משום מה כל עוד כבוד הנאשם בפלילים החזיק בעווית נואשת בשילטון לא נערכה שום חקירה יסודית ומעמיקה בנושא פרשת הצוללות, זו שלכאורה סיכנה את כל תושבי ותושבות ציון, כביכול בעבור המון ממון, ומבלי שהדבר יהייה ידוע למישרד הביטחון.

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”

ציטוט:

יעלון: “פרשת הצוללות עלולה להגיע עד כדי בגידה של נתניהו”

ציטוט:

.ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.

ציטוט:

גנץ: נתניהו הסתיר ממערכת הביטחון את המו”מ על מכירת ה-F-35 לאמירויות.

ציטוט:

גנץ יגיש הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות.
שר הביטחון מסר הערב כי הוועדה תהיה בעלת יכולת בדיקה מעמיקה ובלתי תלויה • “מצפה שהפעם כלל שרי הממשלה יתמכו בהקמת הוועדה”

ציטוט:

גנץ יגיש לממשלה הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות

שר הביטחון החליט להגיש לממשלה הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט. “אסור להשאיר את סימני השאלה פתוחים”, מסר גנץ

עד כאן ציטוטים מסקרנים אודות פרשות עלומות, סודיות וסמויות שלמרבה המזל לא יודעים עליהן שום פרטים.

יש אפשרות שההנהלה הרעננה תגיע למסקנה ששר הביטחון לשעבר, הנוכחי והנשיא שכבר פרש מהלישכה אמרו אמת לפרהסיה, וזו לכאורה בעייה שמסכנת את המדינה כולה.

האם הממשלה תפתח בחקירה ממלכתית מעמיקה? האם נעז לפתוח את תיבת פנדורה ולגלות בתדהמה מהולה באימה שלכאורה נעשתה בגידה נוראה בביטחון האומה, סתם, בעבור עמלה שמנה או תמונה עם אנשים בכאפיה?

אולי בעצם עדיף לא לבדוק מה קרה כדי שיהייה ניתן לעשות עוד כזו בושה מזיקה בפעם הבאה? מצד שני, יתכן שחבל לסכן את קיומה של מדינה שלמה רק בגלל שהמנהיג החמדן והעבריין שלה מסובך עד צוואר בכיתבי אשמה. בקיצור, כדאי שתהייה בדיקה.

קישור למאמר במעריב. קישור לעוד מאמר במעריב. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ישן באתר שכבר נסגר. קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר במעריב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן