הורסים, גורסים, בונים ומתקדמים

הורסים, גורסים, בונים ומתקדמים

שלום ישראל והרי החדשות ועיקרן תחילה:

הכנופיה העבריינית והמזיקה עם שלל כיתבי האשמה הודחה והורדה מהבמה. המדינה כנראה חשה הקלה גדולה, אבל גם זעזוע ותדהמה מהידיעה שההנהלה שסולקה לכאורה לא ממש עשתה את תפקידה נאמנה. למעשה, דווח שההנהלה שכנראה חטאה כביכול ניסתה לרמוס את החוק ברגל גסה ואז גם לגרוס את ההוכחה, כדי שחלילה לא נדע שכלום לא היה, ונחשוב בטעות שהכל כשורה.

למה העבריינים מתאמצים להסתיר מסמכים, חוזים, הסכמים,ופרוטוקולים לאומיים מהמנהלים החדשים? ככה מפקירים את גורלה, ביטחונה ורווחתה של מדינת היהודים? בחצי שעה ואחרי גריסת כל התיקים מעבירים שילטון בצורה אחראים למחליפים?

כמה טוב שיאיר ראש האופוזיציה קיבל תדריכים שבועיים מלאים ושבני ממשיך לשמור על שלום התושבות והתושבים. חוץ מזה, אולי בעצם עדיף לא לדעת מה עוללו העבריינים המודחים.

בגלל שהמסמכים גרוסים ומקומטים כנראה שלא נדע שמישהו לכאורה נתן אישור לגרמנים למכור צוללות מסוכנות למצרים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים. איזה מזל שפישעיהם של העבריינים מוצנעים, גזורים ומוסתרים.

מי פעם אמרה שבלי כבוד הנאשם המצפה להרשעה לכאורה תישאר כאן רק אדמה חרוכה? מי ידע שהמורשעת הלקויה מתכוונת לכל מילה? נו, טוב. אולי זה קרה בשל טיבעה הרגוע שמחבב את הטיפה הוורודה.

ונעבור לנושא אחר, שהוא קצת יותר מבדר ופחות קודר.

מערכת עיתון ברשת נקודה קום מאוד שמחה שלצוות הצטרפו עו”ד גונן בן יצחק, גיבור המהפכה שבגופו עצר מכת”זית גדולה והגן על הדמוקרטיה, והעיתונאית המוכשרת, החריפה והמנוסה מלכה שחם-דורון. למעשה, אנו ממש חשים ששון

הכותבות והכותבים מקבלים מדור בקישור בעמוד הראשי שנקרא- מאמרים של הצוות, וכולן וכולם מוזמנים. הכותבות והכותבים שלנו מעלים מאמרים עצמאית, ועושות זאת כשהן פנויות או כשהם זמינים.

כותבים וכותבות נוספים ונוספות כנראה יצטרפו אלינו בשבועות הקרובים, וזה בטח ישמח את הקוראות והקוראים. בנוסף, מהיום ניתן לתת לייקים אוהדים או לסמן חוסר הסכמה זועפת עם הדברים. היכולת לתת לכל הקוראות והקוראים קול עכשיו קיימת בתחתית כל המאמרים שמוצגים.

מה אפשר עוד לומר? נראה שהעיניינים מתקדמים, ואפשר לחוש קצת אופטמיים, אבל זהירים וחשדניים,

במציאות, הנוכלים כבר לא מנהלים לנו את החיים, ובעיתון שלנו כבר יש עיתונאיות ועיתונאים, כמו גם יכולת תגובה לקוראות ולקוראים.

חדשות ועידכונים נוספים כנראה יעלו כשיהיו עוד שינויים מרגשים, עליזים ומשמחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן