כזבן חרדתי ואיום קיומי

כזבן חרדתי ואיום קיומי

כידוע ליודעות וליודעים, הנאשם בפלילים שבמקרה גם חשוד באישור מכירת נשק מסוכן לערבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמישרד הביטחון יודעים דיבר המון על פחדים קיומיים במשך הרבה שנים.

כמובן שזו זכותו הדמוקרטית של מנהיג אמיץ לחשוף את חרדותיו, חששותיו ודאגותיו ברבים אל מול צופות וצופים, אבל למרבה הצער ווידויים אישיים מביכים לגבי ביעותים מטרידים לא ממש מנטרלים סיכונים או מחסלים איומים לאומיים.

ציטוט:

רשום על שמו: נתניהו הוא האדריכל הבלעדי של הכישלון למנוע מאיראן פצצה גרעינית.

איראן קרובה מאי פעם לפצצה, האופציה הצבאית התיישנה ואנחנו תלויים לגמרי בארה”ב. יו”ר הליכוד הוא הנווט שהוביל למבוי הסתום שממנו מנסים עכשיו בנט ולפיד למצוא דרך יציאה, ואחרי כל זה אין בו שמץ בושה בטרם יאשים את הממשלה בכך שהיא “שותקת”.

ציטוט:

מערכת הביטחון נגד נתניהו: לא תקצב תוכנית למקרה של כישלון במשא ומתן עם אירן.

ראש הממשלה בנט ממשיך במתקפתו נגד נתניהו וטוען כי מאז שארה”ב יצאה מהסכם הגרעין ישראל לא נערכה לבניית אלטרנטיבה.

במערכת הביטחון תומכים בטענה זו ומדגישים כי היעדר גיבוש תוכנית בהקדם יכול להעמיד את ישראל בסכנה • גורם מקורב לבנט טען: “ההזנחה של נתניהו היא שאפשרה לאירן להגיע לנקודה המתקדמת ביותר בתכנית הגרעין”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הנאשם באמת דיבר ללא הרף על חששותיו ופחדיו, אולי לצרכיו הפוליטיים או להבהיל ולאחד את בוחריו, אבל הנוכל לא חיסל את האיומים ובמבחן התוצאה הסיכון רק גבר, ובמשמרת שלו המצב בעיקר הוחמר.

קישור למאמר בוואלה. .קישור מאמר בשם- נאשם בפלילים לכאורה בגד בביטחון מדינת היהודים. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ביטחוני?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן