להיות ברשימה שחורה זה קצת בעייה

לכבוד לי להיות ברשימה שחורה, לכאורה מטעם השולטת בראש הכנופיה שצייתה בהכנעה לגחמותיה, שכן חשבתי שהשליטה חובבת השמפניה אדישה לזוטרים שוליים שאינה מכירה ורק מתעמרת בעובדותיה.

מצד שני, פגיעה מתמשכת וללא סיבה או הצדקה ביכולת לפרנס את המשפחה הרעבה זו קצת בעייה למי שכנראה פעם סומן אוייב השררה, לכאורה בגלל השמעת ביקורת בונה ומתמידה שהובילה להדחה שתסתיים בהרשעה.

בהתחלה, אפילו חברים טובים ומנוסים ששירתו במליאה הביעו פליאה ותמיהה. רשימה שחורה? כאן אצלנו? בדמוקרטיה היחידה? זו אגדה, המצאה או סתם תוצאה של חרדת רדיפה קלה? נו טוב. לא הייתה ברירה אלא להזכיר לתוהים שמזמן יש למתחזים לכשרים רשימות כאלה לגבי פסולים וכשרים, ממזרים וראויים, טובים ורעים, והדבר בעצם ידוע לרוב התושבות והתושבים, במיוחד כשהם ניגשים לטקס הנישואים ונתקלים בקשיים.

לא סתם הכותרת מכריזה על בעייה, שכן הדבר המוזר והפסול התגלה וגרם תדהמה. זה קרה כאשר התבצעה בדיקה שקטה במשרד הבריאות, זה שנשלט הרבה שנים על ידי נאשם פלילי שלכאורה יורשע, לגבי כשלים ועיכובים משונים במתן אישורים, בלי סיבה שבאמת יש לה הצדקה.

למעשה, לשואל המתעניין נאמר באופן מפורש שיש רשימה לבנה, יש אפורה, ויש שחורה חסרת תקנה, ושם שמי נמצא, כנראה בהוראה לקויה מלמעלה.

מה אפשר לומר? זה די מוזר להיות צבר אחראי, עובד סוציאלי עירוני ולשעבר גם קצין שיריון שלפתע חש נרדף במולדתו שלו ולא בניכר, רק בגלל שחשב בטעות שבדמוקרטיה מותר לדבר בנימוס על כל דבר.

אפשר לומר מניסיון אישי די כואב ומר שלהיות מסומן זה לא ממש נעים, ומי שאחראי לדבר לכאורה סובל מליקויים קלים ורצון להזיק לאחרים.

למרבה השמחה, כל העבירות התמוהות, הדחיות שאינן מוצדקות וערימת התכתובות מאוכסנות לבטח במגירות שמורות, ולכן כשהדברים יגיעו לערכאות לא יהיו הרבה בעיות להציג את שפע הראיות הקבילות והתכתובות הרשמיות שמעידות על שלל הבעיות.

מצד שני, הכנופיה מינתה מאות שופטות ושופטים במדינה משך המון שנים, וזה כנראה נעשה כמטרה להגן על נאשם בפלילים ועל הלאומנים, לא כדי להביא צדק לציונים, לדמוקרטים או לשמאלנים שוחרי השלום המסוכנים והדעתניים.

לאחרונה שוב נראה שיש ניסיון ליצור בעייה, לכאורה, וזה כנראה מעיד על כך שהמורשעת הלקויה יותר פנוייה או צלולה ולכן יש לה זמן לארגן נקמה. מה אפשר לומר? אולי הרעייה שהודחה משררה לא ממש נחמדה, בלשון המעטה.

ציטוט:

אולמרט דורש בדיקה פסיכיאטרית למשפחת נתניהו
פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הגישו את כתב ההגנה עקב תביעת הדיבה שהגישה משפחת נתניהו, והתעקשו כי משפחת נתניהו לוקה במחלת נפש.

עד כאן ציטוט.

אולי כדאי להזכר באימרה- הכורה בור לרעהו בו יפול כדי להבין שבסוף משלמים על הכל.

קישור למאמר בערוץ 7.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “להיות ברשימה שחורה זה קצת בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן