למה החרדים חוטאים ברבים?

למה החרדים חוטאים ברבים?

נראה שהחרדים שראשיהם נאשמים בפלילים לא מתביישים להלבין פנים ברבים, להכפיש, לזעוק, לילל, לקלל וסתם להאשים.

מה שקצת מוזר הוא שהחוטאים מבצעים חטאים בקולות רמים אפילו שהנתונים המציאותיים מראים שהם כזבנים שסתם צועקים, ואז אפילו לא מתנצלים על השקרים שלהם כאשר הם נחשפים.

ציטוט:

ש”ס ויהדות התורה תקפו, אבל תקציב הישיבות בממשלת בנט-לפיד נותר כמעט זהה.

אחד הסעיפים הכי משמעותיים מבחינת שתי המפלגות – כמעט ולא נפגע ויעמוד על 1.17 מיליארד שקלים, סך הכול קיצוץ מזערי של 54 מיליון שקלים. למרות זאת, השתיים לא מיהרו לברך בטענה כי הממשלה פוגעת בחרדים בצורה ש”אין לה תקדים”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שהמתחזים לכשרים שנאשמים בפלילים לא ממש מבינים בכתובים. למעשה, דומה שהם מכזבים בצורה שאין לה תקדים, אלא אם הם עשו זאת כבר הרבה פעמים בעבר וניפנפו בקרדומים קדושים להנאתם כדי לסחוט כספים ציבוריים מאחרים.

המתחזים ליהודים לא עובדים, לא מגדלים ביכורים, לא מעלים את הקיצבה לקשישים, ממציאים סיפורים מופרכים שאינם נכונים ומעלילים שקרים.

מעניין שלטענת המתחזים לצדיקים הם לכאורה משקיעים את כל מירצם וזמנם ללימוד הכתוב בכתובים בלילות ובימים, שכן לא ממש נראה שהם קולטים את המסרים העיקריים. יש למתחזים לכשרים אמונה בשופט העליון השוכן במרומים או שעיקר עניינם הוא תקציבים שמנים ועגלים מוזהבים?

אולי זה קצת לא נעים, אבל נראה שמנהיגי הקהילה הקדושה הנאשמים בפלילים אינם באמת צדיקים גמורים אלא סתם עבריינים כזבניים, כאלה שמרצונם מראים עצמם ברבים כאנשים שאינם ממש ישרים אלא חמדניים, סחטניים ונכלוליים.

קישו למאמר בוואלה. קישור מאמר בשם- עובדי כוכבים, מזלות ועגלים מוזהבים. קישור למאמר בשם- בטלה היא פרנסה מעולה. קישור למאמר בשם- תחמוד, תחצוב ותשדוד. למה לעבוד? קישור למאמר בשם- למי יש מונופול על הכל יכול?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן