עובדי כוכבים, מזלות ועגלים מוזהבים

עובדי כוכבים, מזלות ועגלים מוזהבים

מאז שנים רבות היהודים חוששים מאלה המאמינים בכוכבים ומזלות. לדעת המשוכנעים עכו”מ חושבים עקום, ואין להם שום הבנה מדעית מבוססת לגבי מי ברא את כל היקום בפחות מרגע, מכלום.

ברוך השם, אצלנו רק מאמינים בקמיעות, בברכות מדמויות נערצות, בנישוק קופסאות עץ קטנות בכניסות וביציאות ובפולסות נוראות. להבדיל מהכופרים, אצלנו, טפו, טפו, טפו, אין שום אמונות טפלות או משונות שמבוססות על מגילות נושנות עם עלילות ואגדות מעניינות.

המשוכנעים סבורים שרק עמים אחרים, כמו למשל הנוצרים או המוסלמים, לכאורה מאמינים בשמש ובכוכבים, שכן הם בורים או כופרים. במציאות, לרוב העולם יש אמונה בשוכן יחיד במרומים, ולמעשה, חלק ניכר מהמאמינות והמאמינים חושבות וחושביים שיהודי נחמד וסלחני מנצרת היא בנו ושליחו של אלוהים.

כמובן שהנוצריות והנוצרים צודקים, שכן לכל היצירות והברואים לכאורה יש אב משותף במרומים. מצד שני, לא ממש חשוב אם את העולם יצרה ישות אחראית או שזה קרה סתם. מה שבאמת חשוב זה שנהייה בני אדם, כאלה שמכבדים ועוזרים לזולתן וזולתם.

חוץ מזה, נראה שהיום יש בעולם די מעט עובדי מזלות וכוכבים, שכן חמדנות ונהייה אנוכית אחר עגלים מוזהבים זה הדבר שעכשיו הכי חשוב לרוב הבצלמים, היצירות והברואים. אצלנו, דומה שתקציבים שמנים במיוחד חשובים לסחטנים חמדניים בשחורים שלא תורמים או מגדלים ביכורים.

קישור למושג עכו”ם בויקיפדיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “עובדי כוכבים, מזלות ועגלים מוזהבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן