למה העבריינים חסינים?

למה העבריינים חסינים?

מדינת ישראל כבר מנעה בעבר מגזענים אלימים שאינם דמוקרטים לשלוח לכנסת נציגים, שכן אהבת הזולת היא תורת היהודים ולכן אין מקום לתת במה ציבורית לזדים מזיקים ששוגים.

מי שמטיף לאיבה, טינה, לוחמה ופגיעה כנראה לא מבין שהמסר הכי חשוב אצלנו הוא לא לעולל לאחרים מה שלנו היה לא נעים.

למרבה הצער, הנאשם בפלילים הסית לחרדה ושנאה במשך תקופה ארוכה, אולי כדי לאחד את המצביעות והמצביעים, והדבר הוביל לרצח ראש ממשלה. בנוסף, לאחרונה הוא איפשר לגזענים מסוכנים להיכנס למליאה, כנראה מתוך תקווה שהדבר יאפשר לו שליטה, אפילו שזה רע למדינה, לחזונה ודרכה.

ציטוט:

לאחר נאומו במליאת הכנסת בשבוע שעבר בו אמר כי נמצאים כאן צאצאיו של יגאל עמיר, ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד נשאל בישיבת סיעת יש עתיד היום (שני) על ידי ליאור קינן למי הוא התכוון וענה: ״תבדקי מי היה אתמול באזכרה לכהנא, אליהם התכוונתי.״

ציטוט:

כך הייתה תנועה ומפלגה ימנית רדיקלית ישראלית, שהוקמה על ידי הרב מאיר כהנא. עמדתה המוצהרת הייתה שארץ ישראל שייכת רק ליהודים באשר הם, ומי שאינם יהודים יכולים לחיות בה בכפוף לתנאי היהודים. לערביי ארץ ישראל היא הציעה תושבות ארעית ובכפיפות לשיקולים ביטחוניים, או לחלופין, טרנספר ופיצוי על רכושם שייקח בחשבון גזל רכוש יהודי בידי ארצות ערב. המפלגה נבחרה לכנסת ה-11 בשנת 1984, אך ב-1988 נפסלה מלהתמודד בבחירות, לאחר שהוכנסו תיקונים לחוק יסוד: הכנסת וחוק הבחירות לכנסת המונעים מרשימות המסיתות לגזענות להתמודד. ב-1994 הוכרזה התנועה על ידי ממשלת ישראל כארגון טרור, והיא כלולה גם ברשימת ארגוני הטרור של ארצות הברית, האיחוד האירופי וקנדה.

עד כאן ציטוט.

עכשיו נשאלת השאלה- מדוע כנסת ישראל מאפשרת למפלגה מסוכנת שדוגלת בטרור ושנאה לשבת במליאה?
הרי בעבר כבר אסרו על עבריינים מסוכנים להתחזות ליהודים אל מול צופות וצופים. אז למה לא מעיפים את הרשעים הצעקניים ללא עיכובים? מה, צריך לחכות שעוד ראשי ממשלה יהפכו לקורבנות דוממים?

קישור למאמר בסרוגים. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה. קישור למאמר בשם- לשים לב למילים שים שלום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן