למה לשבת גלמוד בתא בלי חברה?

למה לשבת גלמוד בתא בלי חברה?

אם זה לא היה נאמר ברצינות יתכן שהיה אפשר לחשוב שהבדיחה בכותרות היא חלק ממופע ליצנות או בדרנות.

ציטוט:

נתניהו בכנסת אחרי פרישת סילמן מהקואליציה: “ימי הממשלה ספורים, הצטרפו אלינו”

עד כאן ציטוט.

אולי כדאי להסביר את משמעות מה שנאמר על ידי מי שמוכר כמומחה בכזבנות וסחררנות, וזאת למען הבהירות, האמינות וכדי למנוע טעות בהבנת המציאות.

כידוע ליודעות וליודעים, הנאשם בפלילים מסובך עד צוואר בהליכים משפטיים שמבחינה פוליטית הם סופניים. למעשה, כבר במשפט הראשון כנראה שתבוא לו הרשעה עם קלון, שכן ככל שעולות העדויות היומיות כך נעשה יותר ברור שהתבצע עוון חמור בשילטון.

בנוסף, כנגד העבריין הסדרתי עומדים עוד שני תיקים מאוד כבדים, שכוללים מרמה והפרת אימונים, ושתי ועדות חקירה יגלו לצופות ההמומות ולצופים המופתעים שהנוכל אישר מכירת צוללות מסוכנות לאוייבים אפשריים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים.

כאילו שבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה זה לא מספיק רע, העבריין הסידרתי היה זה שנתן אישור לדחוס להילולה צפופה במירון יותר מידי מאמינים לצרכים פוליטיים מבלי להתחשב בסיכונים, דבר שגרם לאסון נורא ואובדן הרבה חיים.

במילים אחרות, אין הרבה סיכויים שמי שמבטיח לחלק מינויים רמים לבוגדות או לעריקים יחזור לנהל לנו את החיים או יתחמק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

לא ממש ברור מדוע העבריין הכזבן סבור שמהלכים פוליטיים נכלוליים יבטלו את האישומים הפליליים, אבל לפעמים ללחוצים מבוהלים יש כל מיני רעיונות משונים, שגויים או סתם מוזרים.

בכל אופן, נראה שהפושע שהסתבך והודח משליטה במדינת היהודים מזמין בוגדות ובוגדים להצטרף אליו, אפילו שברור לחלוטין שהוא יורשע על ידי שופטות ושופטים ויקבל עונשים קשים.

למה הנאשם בפלילים חושב שפוליטיקאיות ופוליטיקאים שלא מסובכים בהליכים משפטיים ירצו להצטרף לפושעים מסובכים שכבר נמצאים בהליכים? מי באמת רוצה לחבור לעבריין שבקרוב ישלח אחר כבוד לשבת בתא עם סורגים?

יתכן שהנאשם סבור שימי הממשלה ספורים, ואולי באמת יבואו שינויים פוליטיים בגלל מאמציו לעורר זעזועים ולתקוע מקלות בגלגלים, אבל נראה די ברור שהוא עצמו יורשע על ידי שופטות ושופטים וישלח לישיבה מאובטחת במיתקן כליאה ציבורי למשך שנים.

נו? אז מה הפלא שהנוכל קורא להצטרפות אחרות ואחרים? הרי לבד הוא בטח יחוש גלמוד, נטוש ובודד בין הסורגים. ככה זה. לפעמים רצים ומתאמצים, אבל לא ממש מתקדמים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- בגידה לא תמנע הרשעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן