למה מבזים סמלים לאומיים?

למה מבזים סמלים לאומיים?

כנראה שעבריינים סידרתיים לוקחים דוגמא מנוכלים, פושעים ומורשעים אחרים.

ציטוט:

תנועת אומ”ץ ליועץ המשפטי לממשלה: פתח חקירה בחשד להפצת דברי הסתה נגד יאיר נתניהו.

יו”ר תנועת אומ”ץ, פליצ’ה פנחס פלד, פנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו”ד ד”ר אביחי מנדלבליט  בבקשה לעריכת חקירה מיידית בגין חשד להפצת דברי הסתה נגד יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה.

 למכתב ששלח ליועץ המשפטי הוא צירף  צילום של “ציוץ” שהפיץ  בטוויטר יאיר נתניהו,

ציטוט:

בדרך לבחירות הבאות ולחיזוק שלטון הימין, ח”כ אמסלם מפרק את בג”ץ ואת שלטון החוק.

ציטוט:

מיכל רוזין פנתה ליו”ר ועדת האתיקה ודרשה לקיים דיון דחוף לאור התבטאויותיו של חבר הכנסת מהליכוד, שאמר כי ברגע שהליכוד יחזור לשלטון, “נדרוס את בג”ץ, נכלא את השמאלנים”

עד כאן ציטוט.

כידוע ליודעות וליודעים יש בארץ חוק שאוסר על ביזוי סמלים לאומיים. מצד שני, יש אצלנו חוטאים חוצפניים שלא מצליחים לכבוש יצרים רעים שמצפצפים, שלא לומר דברים אחרים, על החוקים ומסתבכים שוב ושוב כאילו אין אלוהים.

כאשר יש הסתה גלויה מיורש היצר ששוב ושוב מסתבך בערכאה כנגד הדמוקרטיה כל הכנופיה פוצחת ברינה, ואפילו מאיימת לרמוס את בית המשפט הגבוה.

זה בסדר שבנו של הנאשם שהודח ויורשע מבזה את סימלי הדמוקרטיה בפרהסיה? הרי אחרים חושבים בטעות שזה סימון מטרה ומייד רוצים להביא דחפורים לרמוס שופטות ושופטים, ומאיימים לכלוא את כל הציונים.

מה אפשר לומר? הסתה לשנאה וקריאה להפרת חוק לא מובילה לתוצאה טובה. חוץ מזה, זה סותר את המומלץ בתורה ומהווה הפרה של החוק במדינה.

עד לא מזמן, התפרעויות אלימות בגבעות וקריאות נוראות לא ממש עוררו עניין. הממשלה הרעננה הבטיחה לנקות את האורווה שסרחה, וזה כולל מפירי חוק שעד עתה קיבלו חסינות והגנה מהכנופייה העבריינית שהודחה.

עכשיו, לאחר סיומה של חגיגת השחיתות הגדולה, יתכן שהגיע הזמן לסיים את העבודה ושוב להביא את יורש היצר לערכאה כדי שיסביר שם מדוע ביזה מוסד ממלכתי בפרהסיה, שזו עבירה שפוגעת במדינה.

קישור למאמר בפוזיציה. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- התנהלות עבריינית היא דוגמה חינוכית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן