לפעמים החגיגה מסתיימת במתקן כליאה

לפעמים החגיגה מסתיימת במתקן כליאה

כבוד המורשע בתקיפת קטין הוא כנראה צדיק כשר ותמים לחלוטין, שהרי הוא נחלץ ללא הרשעה כמעט מכל האישומים והמשפטים.

יתירה מזאת, ליברמן לכאורה כלל לא ידע מה פאינה עושה, אפילו שהוא היה הבוס הריכוזי ששכר, קידם והפעיל אותה, ובמפלגתו אין דמוקרטיה.

זה בטח מאוד נחמד להתקדם בקריירה כאילו כלום לא קרה ולהטיל אחריות מלאה על שכירה נאמנה, שנענשה.
יתכן שהיעלמותם של כל העדים במשפט קודם של ליברמן בעינייני קפריסין גרמה לפאינה הנאמנה להרהר קצת ולשמור על שתיקה, או לספר שקנוניית השחיתות הכבירה הייתה לכאורה רעיון מקורי, פרטי וסודי שלה, והבוס כביכול כלל לא ידע, דא?

ציטוט:

בית המשפט גזר את דינה של פאינה קירשנבאום: 10 שנות מאסר.

10 שנות מאסר לסגנית שר הפנים לשעבר במסגרת פרשת “ישראל ביתנו” – כך קבע הבוקר בית המשפט המחוזי בתל אביב • העונש תואם את דרישת המדינה • השופט: “קירשנבאום פעלה באופן מושחת ומסואב”

ציטוט:

לפחות שישה עדים שעשויים היו לשפוך אור על פרשות בהן נקשר שמו של אביגדור ליברמן “התאיידו” – מתו, נעלמו או שכחו פרטים. מיכאל פלקוב אינו הראשון.

עד כאן ציטוט שכנראה מסביר לכל הנאשמים הנוספים שעדיין נמצאים בהליכים שנמשכים ונסחבים שבסוף המסע רוב החוטאים נתפסים ונענשים.

בעברית קלה, יסוריה של פאינה האומללה שהורשעה זו רק התחלה. שורה ארוכה של לשעברים יגיעו לערכאה במהלך הליך חיטוי האורווה שלכאורה מאוד סרחה, ויש סבירות גבוהה שחלק ניכר מהנאשמים הרמים יובל אחר כבוד לישיבה נוחה במתקן כליאה על חשבון הפרהסיה.

מידע ומקור התמונה- ויקיפדיה. הפרק אודות העיניינים הפלילים מתנוסס בגאווה בתחתית העמוד להנאת הקוראות והמעיינים ההמומים.

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר עתיק בשם- הוא לא ידע את שמה. קישור למאמר ישן בשם- העדים הנעלמים בפרשת ליברמן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן