לשים לב למילים שים שלום

לשים לב למילים שים שלום

מעניין שיש בארץ כאלה שלא ממש מתעניינות ומתעניינים בעיקר מצוותו של הרב חסדו השוכן במרומים.

עצוב לחשוב שחטאים בדרך כלל נענשים וכולם סובלים, אבל זה כנראה המצב מאז שאדם וחווה התרוצצו בלי בגדים והקשיבו לנחשים.

די בבירור נאמר לנו בתורה לסור מרע, לעשות טוב, לבקש שלום ולרדפו, וגם במגילה שהכריזה על הקמת המדינה יש הצהרה די דומה, שלא לומר לגמרי זהה.

איפה כתוב שצריך לסרב להסדרה, לטפח טינה, חרדה ושנאה או ללבות לוחמה מתמידה? מה לגבי הישיבה הרגועה תחת גפן מניבה ותאנה מצילה? איפה השקט שלפעמים בא לארבעים שנה? לא הגיע זמן לאיזה הפוגה?

ציטוט:

ברכת שים שלום היא הברכה האחרונה הנאמרת בתפילת העמידה. הברכה נאמרת לאחר ברכת הודאה. בחזרת הש”ץ בתפילות שחרית, מוסף, נעילה ומנחה בתעניות הברכה נאמרת על ידי החזן לאחר ברכת כהנים. הברכה מסיימת את חזרת הש”ץ בכל התפילות.

עד כאן ציטוט, ועכשיו רק נשאר להסביר לסרבניות ולסרבנים את הטעות. לפי התורה רדיפת שלום היא מצווה יותר חשובה מסרבנות, תוקפנות ומלחמה מתמידה. נו? אז מתי יוגשם חזון האומה? זה יביא הקלה, שלווה ופריחה.

את המילים- שים שלום המאמינים ממלמלים כמה פעמים ביום. בנוסף, זה גם החזון הרשמי לציון. אז מתי יוגשם החלום?

קישור לערך שים שלום בויקיפדיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “לשים לב למילים שים שלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן