לתקשורת בדמוקרטיה יש ביקורת

לתקשורת בדמוקרטיה יש ביקורת

בדמוקרטיה בריאה תפקידה של התקשורת הוא לבדוק, לברר, לחשוף ואם יש צורך גם להעביר ביקורת.

בלי עיתונות חופשית ממשלה נכלולית ועבריינית יכולה לנסות להסתיר את התנהלותה ההרסנית, אבל בסוף גם קניית רוב התקשורת הלאומית מובילה לערכאה משפטית.

ציטוט:

כלבי השמירה של הדמוקרטיה על הכוונת.
מרגע שנתניהו לא מנהל את חיינו, זרקור הביקורת של העיתונאים מופנה לבעלי השררה • תפקידנו הוא לעמוד על המשמר מולם – ואין זה משנה אם קודם טעו יותר • למה דווקא אנחנו מותקפים?

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, אי אפשר לנצח לסתום פיות בדמוקרטיה בהצלחה, גם אם מנסים לשחד, להפחיד או לסחוט את התקשורת הקנוייה שנה אחר שנה, להלל נאשם שלכאורה יורשע או סתם להפיץ הסתה שגויה.

מערכת עיתון ברשת לא חוששת מאיומים או סחיטה, אפילו שזו השגרה הפסולה שכנראה השתרשה במדינה. למעשה, רווחים כלכליים אינם המניע אצלנו אלא טובת הדמוקרטיה. לפיכך, קצת קשה להטיל אימה, לדרוש צייתנות כנועה או לאיים לפגוע לנו בהכנסה, משום שהיא איננה.

בעזרת השם, תפוצתנו תמשיך לצמוח בהתמדה ויבוא יום וגם אנו נזכה לקבל איומים, פיתויים או שנסבול מניסיון סחיטה מכל מיני גורמים אלימים ומפחידים. למרבה הצער, לבינתיים כנראה שאנחנו עדיין זניחים, קטנים, משעממים ושוליים ולכן רק עיתונאיות ידועות זוכות לקבל האשמות, עלילות מרושעות וטיעונים ריקים.

קישור למאמר ב- N12.קישור למאמר בשם- אישומים קיימים וחטאים חדשים. קישור למאמר בשם-
שנאה היא לא בהמה כשרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן