מהומה יזומה למען השנאה

מהומה יזומה למען השנאה

כנראה שלא תמיד יש צדק בעולם, זה שלכאורה ברא השוכן במרומים, ולכן כל הזמן סתם רודפים עבריינים שמזיקים לאחרים.

מי יודע? אולי את הממשלה הקודמת ניהלו אנטישמים שאוהבים ציונים בוגדים, ועכשיו השתלטו על המדינה זדים רשעים שללא שום סיבה פורעים בפושעים עברייניים?

למה לשוחרי שלום דמוקרטים ומסוכנים הנאשם בפלילים בשמחה הרשה להפגין עם שלטים מפחידים ומייצגים מאיימים בכיכר רבין ומול ביתו של החשוד העומד לדין, ורק לקיצונים אלימים סתם לא מרשים להתפרע ולחסום את הכניסה לבירת היהודים כל כמה ימים?

ציטוט:

המשטרה עצרה לפחות 7 חשודים בהפרת סדר וגם הפעילה “בואש” לאחר שכמה מהמפגינים עלו על גג של אוטובוס. חבר הכנסת איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) השתתף גם הוא בהפגנה, ואמר: “אני מצפה מהשוטרים לפעול בצורה נאותה ולא באלימות. אם בהפגנות בבלפור אפשרו את זכות ההפגנה יותר משנה שלמה – לא יכול להיות שיתיזו כאן בואש”.

עד כאן ציטוט מדברים שכנראה הושמעו בתקיפות או בבכיינות.

מוזר שעורך דין מלומד מטעה את הציבור בכוונת תחילה וללא בושה. סך הכל, מדינה שלמה ראתה כיצד הקלגסים של השר ששמו דומה לחנה תוקפים אזרחיות ואזרחים במצוות נאשם בפלילים, אפילו שהם והן לא היו מסוכנות ומסוכנים.

למעשה, אפילו התיזו עליהם סילונים רטובים כמה פעמים וגרמו נזקים. אז למה עורך הדין מנסה להטעות את המאזינות והמאזינים בכזבים שאינם לגמרי מדוייקים? זה בגלל שחברי כנסת נכלוליים הם חסינים ומוגנים? מותר להם לשקר ללא חשש מעונשים?

לעומת המפגינות והמפגינים נגד מושחת שנאשם בפלילים וגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור מזומנים, הקיצונים הלאומניים חוסמים צירים מרכזיים ומונעים כניסה לבירת היהודים. כל זה לכאורה רק בגלל שאיזה חשוד שנמלט מהמשטרה עשה לעצמו תאונה. נו, טוב. הכל ברצון השכינה.

המאמינים סבורים שהיא נתנה והיא לקחה, ולכן לא לגמרי ברור מדוע הם סבורים בטעות שמי שאחראי לאסון הנורא זו המשטרה.

מצד שני, יתכן שיש סיבה לגמרי אחרת למהומה היזומה שלובתה בכוונה רעה, והיא כלל לא קשורה ליכולת לקבל את רצונה באהבה.

בדרך כלל, מי שמחפש סיבה לריב לא ממש מתעניין בנכונותה, שכן כותרות בוערות, לוחמה אלימה, פירסום, תאווה לתהילה ושאיפה לתהודה זו עיקר הכוונה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “מהומה יזומה למען השנאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן