מודים בחטאים ובורחים מעונשים?

מודים בחטאים ובורחים מעונשים?

יודעי דבר מספרים שבדמוקרטיה ובפני אלוהים כולנו לכאורה שווים, אפילו אם חיצונית אנו אולי נראים קצת שונים.

אם זה המצב, אז למה עבריינים סדרתיים שנאשמים בפלילים וחשודים בעוונות חמורים נוספים סבורים בטעות שמגיע להם פטור מיוחד מהחובה לכבד את שבועת האמונים? מה, הם לא מכירים את החוקים או בשגגה חושבים שהם נעלים על אף הליקויים הרבים?

ציטוט:

רוצה לקבל את הסחורה בחינם: מאחורי הקלעים של המגעים בין נתניהו לפרקליטות.

לאחר שנחשף כי רה”מ לשעבר מנסה להגיע לעסקה, כעת מתברר כי ערוץ השיחות החשאי עדיין קיים והדלת לא נטרקה ע”י אף אחד מהצדדים. כרגע, הפערים נראים גדולים: נתניהו מוכן להודות ב-2 עבירות לכל היותר, והוא דורש שלא יוטל עליו קלון. אולם בפרקליטות לא מוכנים לתרחיש כזה.

עד כאן ציטוט מעורר סקרנות והשתאות. למה הפרקליטות לא תומכת בשחיתות ועבריינות?

מה, הגיבורים שהעזו לצפצף על החוקים ולפגוע באחרים משך הרבה שנים לפתע מודים שהם חרדים, מודאגים ומבוהלים מהמחשבה המזעזעת על ישיבה ממושכת כאסירים מאחורי סורגים, והם מתחננים להסדרים מקלים?

זה טוב לתת הנחות והקלות לפושעים מפורסמים, נכלוליים ומזיקים? איזה מסר הדבר ישלח לתושבות, לתושבות, לתלמידות ולתלמידים? לפוליטיקאיות ולפוליטיקאים?

מערכת עיתון ברשת לא תומכת במתן מתנות לעבריינים סדרתיים שכאורה יורשעו בפלילים בעזרת מימצאים קבילים, שכן זה כנראה לא יעביר מסר נכון, ערכי או מוסרי לישראליות ולישראלים.

חשוב שכולן וכולם ידעו שהקהילה לא אוהבת רשעים אנוכיים שגורמים לה נזקים. חוץ מזה, אולי עונשים כבדים לפושעים מורשעים ירתיעו אחרים מלהפר חוקים, וזו טוב לעתיד מדינת היהודים.

אם במערכת החוק כבר דחו בבוז את הצעותיהם ותחינותיהם של המתחננים המבועתים, מי דואג להמשיך לפרסם את הניסינות הנואשים ברבים כאילו שהם הגיוניים, מקובלים או מעשיים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- נאשמים מבקשים פטור מעונשים? קישור למאמר בשם- ניסוי קצת הזוי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “מודים בחטאים ובורחים מעונשים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן